مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، از وارد آمدن خسارتی حدود 9 میلیارد ریال به تاسیسات برق استان و در پی وزش شدید باد در اواخر هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 26 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، علیمراد مرادی مجد روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در سرسرای جلسات استانداری و به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: از روز چهارشنبه گذشته شاهد وزش بسیار شدید باد در هفت شهرستان استان بودیم که بیشترین آن ها با سرعت 101 کیلومتر از روانسر گزارش شد.
وی ادامه داد: وزش شدید باد در برخی شهرستان ها از جمله مناطق اورامانات به گونه ای بود که باعث شکسته شدن تیرهای چراغ برق شد.
مرادی مجد یادآورشد: علاوه بر آن وزش شدید باد موجب پاره شدن سیم های برق نیز در این مناطق گردید که تقریبا امر کم سابقه ای بود.
وی در پایان گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران و مدیران سایر دستگاه های اجرایی شرایط تا عصر روز پنجشنبه گذشته به حالت عادی برگشت و برق قطع شده تمام مناطق وصل شد.

** پیشنهاد احداث سه ایستگاه مرکزی پمپاژ آب در استان
علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه نیز در این جلسه پیشنهاد احداث سه ایستگاه مرکزی پمپاژ آب در نقاط مختلف استان را مطرح کرد.
وی با بیان اینکه 37 ایستگاه پمپاژ آب در سطح استان وجود دارد، ادامه داد: امکان تجهیز تک تک آن ها به موتور برق بدلیل هزینه های بالا وجود ندارد.
تخت شاهی گفت: می توانیم سه ایستگاه مرکزی پمپاژ آب در سه منطقه استان ایجاد کنیم تا در زمان بروز حوادث طبیعی و غیرمترقبه برای تامین آب مناطق مختلف استان کرمانشاه دچار مشکل نشویم.
وی در پایان شهرستان های جوانرود، سرپل ذهاب و کنگاور را برای ایجاد ایستگاه های مرکزی پمپاژ آب پیشنهاد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار