مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت: با هماهنگی فرمانداری این شهرستان 108 هزار لیتر نفت سفید و نفت گاز در مدارس این شهرستان ذخیره سازی شده است.
کد خبر: ۳۳۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 26 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،امان اله فرجی روز شنبه افزود: با توجه به پیگیری فرمانداری روانسر بیش از 50 هزار لیتر نفت سفید و 58 هزار نفت گاز برای استفاده مدارس به آموزش و پرورش این شهرستان تخصیص و در اختیار مدارس قرار گرفته و هیچ گونه مشکلی برای سوخت زمستان نداریم.
وی تصریح کرد: در مدارس روستایی این شهرستان نیز بیش از 70 سیستم حرارتی تابشی نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد.
مدیر آموزش و پرورش روانسر اظهار داشت: در آیین نامه مدارس اعلام شده؛ مدارس از 15 آذر هر سال سیستم های گرمایشی را روشن کنند اما با توجه به وضعیت جوی شهرستان روانسر به مدارس اعلام شده در هر زمان که وضعیت آب و هوا تغییر کرد سیستم های گرمایشی را روشن نمایند که دانش آموزان با آرامش در فضای کلاس درس و مدرسه تحصیل کنند.
فرجی با اشاره به این که هیچ گونه محدودیتی برای روشن کردن سیستم گرمایشی مدارس در ماه های فصل پاییز نیست، افزود: مدارس این شهرستان در روزهای پایانی آبان ماه، با سرد شدن هوا سیستم های گرمایشی را روشن کرده اند.
وی گفت: با هماهنگی های انجام شده با فرمانداری و شرکت گاز ناحیه روانسر مدارسی که به شرکت گاز بدهی دارند انشعاب گاز آن ها قطع نمی شود و مدارس می توانند از محل سرانه و مشارکت های مردمی بدهی خود را پرداخت کنند.
هفت هزار و 300 دانش آموز دختر و پسر روانسری هم اکنون در 145 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار