مدیر‌کل کمیته امداد کرمانشاه:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کرمانشاه بیست‌و چهارمین صندوقی است که در کشور برای رفع احتیاج‌های نیازمندان زیرپوشش به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۳۳۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 26 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حسین خدرویسی امروز اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی در طول حیات خود همواره منشاء خیر و برکت برای افراد زیر پوشش بوده است.

وی با بیان اینکه نهاد مقدس کمیته امداد در حوزه‌های معیشت، مسکن، بهداشت، درمان، فرهنگی، مذهبی و اشتغال به‌‌صورت ویژه در خدمت قشر نیازمند بوده است، گفت: شعبه امداد ولایت برای تکمیل، افزایش این خدمات و استفاده از قرض‌الحسنه مردم در استان به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه، هدف از راه‌اندازی شعبه امداد ولایت تامین وسایل کار برای نیازمندان، افزایش تولید با اولویت کشاورزی و دامپروری، رفع احتیاجات ضروری نیازمندان در بخش‌های درمان، مسکن، ازدواج و تحصیل است.

این مسؤول از اختصاص 87 میلیارد و 500میلیون تومان از منابع قرض‌الحسنه بانکی در حوزه اشتغال خبر داد و تصریح کرد: در طول یک‌ماه بیش از 12 میلیارد تومان برای رفع نیاز مددجویان زیرپوشش هزینه می‌شود.

خدرویسی ادامه داد: به افراد نیازمند زیرپوشش کمیته امداد و افراد در معرض صدمه که زیر پوشش هیچ‌گونه نهاد حمایتی نیستند تسهیلات اشتغال به‌صورت وام 15 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کرمانشاه بیست‌و چهارمین صندوقی است که در کشور به بهره‌برداری رسیده است، افزود: انجام امور خیر و خداپسندانه تنها منحصر در امور مالی نیست، خیران در ابعاد فکری، فرهنگی و اجتماعی می‌توانند به کمک نیازمندان بشتابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار