امام جمعه سنقر و کلیایی:
امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: تفکر بسیجی نماد قدرت و عزتی است که با تکیه بر توده های مردمی، با ایمان، بصیرت و اتحاد از حیثیت و شرافت و ارزشهای دینی و انقلابی ما پاسداری می کند.
کد خبر: ۳۳۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 25 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های نماز جمعه امروز سنقر و کلیایی با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام (ره) گفت: بسیج مجموعه عظیمی است که بدون مرز و قومیت، زمان و مکان و جنسیت و بدون محدودیت سنی بوده و در تمام دنیا طرف دار دارد.
وی افزود: بسیجی بودن تنها به داشتن نام و نشان و پرونده در این سازمان مقدس محدود نمی شود بلکه هر کسی که دارای تفکر جهادی و انقلابی است و با الهام گرفتن از عاشورای حسینی، راست قامت و استوار در برابر هرگونه ظلم بی عدالتی بایستد بسیجی است.
امام جمعه سنقر و کلیایی بسیج را داری اهداف عالی و خدمات ارزنده دانست و گفت: این نهاد ارزشمند چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در عرصه های مختلف در حال رشد و تعالی است و الگو برداری از بسیج در فلسطین، لبنان، سوریه و یمن موجب ناامیدی دشمنان شده است.
حجت لاسلام صفدری با اشاره به در پیش رو بودن روز جهانی ملت فلسطین، تنها راه نجات آنها را اتحاد و مقاومت دانست.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) رفتار و گفتار پیامبر اسلام را به عنوان الگو برای بشریت دانست و با تشریح سیره سیاسی آن حضرت گفت: دست دوستی دشمنان به سمت مسلمانها دست دوستی نیست بلکه برای متوقف کردن اسلام است.
امام جمعه سنقر و کلیایی با بیان اینکه زیارت اربعین حسینی شکوه و عظمت و اقتدار اسلام را به دنیا نشان می دهد و تضعیف روحیه استکبار و دشمنان اسلام را رقم می زند، گفت: این مراسم بایستی هرساله باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود.
حجت الاسلام صفدری، ارتحال ملکوتی عالم ربانی و مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار