مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: تمام توان و تلاش خود را بکار بسته ایم تا مشکل برق ایستگاه پمپاژ آب شهرستان جوانرود را برطرف نماییم.
کد خبر: ۳۳۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 24 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،علیمراد مرادی‌ مجد روز پنجشنبه در بازدید از مجتمع پمپاژ آب صادق آباد روانسر افزود: بر اثر وزش باد شدید شبکه برق شهرستان روانسر دچار آسیب شده و در این مسیر خط تغذیه کننده پمپاژ آب شهرستان جوانرود نیز قطع شده است.
وی تصریح کرد: مجتمع صادق آباد آب شرب حدود 70 درصد اهالی شهر جوانرود را تامین می کند و همکاران پرتلاش ما در حال تعمیرات و برطرف کردن مشکلات به وجود آمده هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اضافه کرد: به دلیل تداوم شرایط جوی احتمال دارد دوباره حادثه برای شبکه هوایی برق شهرستان روانسر پیش بیاید که همکاران آب و فاضلاب شهری استان در تلاش هستند تا یک دستگاه ژنراتور در مجتمع آبرسانی صادق آباد مستقر کنند تا در صورت هرگونه مشکل احتمالی از این طریق برق مورد نیاز تامین شود.
مرادی مجد ادامه داد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان، متاسفانه در شهرستان های غرب و شمال غرب استان مقداری از شبکه های برق بر اثر وزش شدید باد آسیب دیده اند.
وی اظهار داشت: در شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، روانسر، ثلاث باباجانی، پاوه و جوانرود شبکه های برق دچار خسارات شده اند که همکاران ما از شب گذشته به محض گزارش خاموشی ها به مناطق اعزام شدند و خوشبختانه هم اکنون وضعیت تمام شهرستان ها به حالت عادی برگشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در خصوص خسارت های وارد آمده به شبکه برق استان نیز گفت: در شهرستان های غربی و شمال غربی استان بیش از 100 تیر برق شکسته شده و حدود پنج کیلومتر از شبکه برق این شهرستان ها نیز آسیب جدی دیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار