پاسخ مدیر کل ورزش و جوانان استان به سئوالات خبرنگار تابناک
صادقانه میگویم نه و اگر چنین بود امام جمعه و شهرداری فلان شهرستان چرا خود را صاحب این خودور می دانند؟ابن خودرو پلاک قرمز نبوده است و تربیت بدنی لنده نیز بدون رضایت فلان شهرداری نمی توانست تغییر پلاک دهد.
کد خبر: ۳۳۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 23 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز، مدیر کل ورزش و جوانان به همراه هیئتی از مجموعه های ورزشی(استخر شنا،پروژه چمن مصنوعی،سالن های ورزشی ،زمین چمن ) لنده بازدید کرد

ایزد پور در این بازدیدگفت :با تلاش های شبانه روزی بحمدالله امروز شاهد بازگشایی مجدد استخر شنای شهرلنده هستیم .
وی تعطیلی استخر شنای لنده را یکی از مشکلات اساسی و مطالبه مهم مردم ومسئولین شهرستان برشمرد و در این باره گفت به شخصه از اینکه توانستیم دل این مردم و خصوصا علاقه مندان را شاد کنیم خوشحال هستیم و امروز دیکر نوبت عزیزانی هست که در این حوزه فعالیت می کنند. در حال حاضر همه چیز استخر اماده هست و به مانند روز اول استارت خورده است. با تبلیغات وسیع و فعالیت اداره کنندگان از این نعمت به نحو احسن استفاده نمایید.
در ادامه این بازدید سرزده خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، که به طور اتفاقی  از حضور مدیر کل در شهرستان آگاه شده بود ، سئوالاتی در خصوص برخی موضوعات مربوط به اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از مدیر کل ورزش و جوانان پرسید که در ادامه خبر منتشر می شود .
سالن های ورزشی فوتسال،والیبال،کشتی ورزمی مشکلات سرمایشی و گرمایشی دارند
خبرنگار تابناک در ادامه از مدیرکل ورزش و جوانان به مشکلات گرمایشی و سرمایشی سالن های فوتسال ،کشتی و رزمی اشاره کرد که مدیر کل ورزش جوانان دراین باره گفت خبر خوشی که امروز به حوزه ورزش خصوصا ورزش های سالنی داریم بدهیم این نکته است که ۱۵میلیون برای تعمیرات و رفع مشکلاتی ازاین قبیل درنظر گرفتیم که درهمین فرصت چند روزه رئیس اداره ورزش لنده میتواند این مشکل را حل نماید.
از خبر جنجالی هفته گذشته تا مشکلات نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان لنده 
علت خروج خودروی مینی بوس درهفته گذشته از لنده چه چیزی بوده است
ایزد پور سوال دیگر خبرنگار تابناک مبنی برعلت خروج مینی بوس این اداره از شهرستان و انتقال به شهرستان دیگر را اینچنین پاسخ داد :این مینی بوس متعلق به لنده نبوده است و از روز اول با درخواست رئیس اداره ورزش لنده مبنی بر مشکلات جابجایی ورزشکاران این مینی بوس به صورت امانی در اختیار این شهرستان قرارگرفت و امروز مالکان این خودرو طلب امانتی را کردند که ظرف این مدت در اختیار لنده بوده است.
ایزد پور درجواب سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا این ماشین به علت ناتوانی اداره ورزش و جوانان در بیمه کردن خارج گردید گفت :صادقانه میگویم نه و اگر چنین بود امام جمعه و شهرداری فلان شهرستان چرا خود را صاحب این خودور می دانند؟ابن خودرو پلاک قرمز نبوده است و تربیت بدنی لنده نیز بدون رضایت فلان شهرداری نمی توانست تغییر پلاک دهد و لذا امانت باید به صاحبش بازمی گشت و این را مطمئن باشید اگر اینکارخلاف قانون و عرف بود ما انجام نمی دادیم و امروز هم هر وقت آقای ابسواران نیاز به مینی بوس برای جابجایی ورزشکارانش داشت از شهرستانهای دیگر مشکل را حل می کنیم.
آیا شهرستان لنده نباید یک خودروی مستقل داشته باشد
خبرنگار تابناک دراین راستا به ایزدپور گفت آیا شهرستان لنده با جمعیت بالای ورزشکاری خود و فاصله با شهرستانهای دیگر نباید خودروی را به صورت ثابت داشته باشد که بتواند اعزام ورزشکاران را بدور از دغدغه انجام دهد؟
این سوال خبرنگار تابناک با پا درمیانی علیرضا فاضلی عضو شورای شهر لنده همراه شد و ایشان نیز براین سوال صحه گذاشت و از مدیرکل ورزش استان خواست تا این مشکل مرتفع گردد که دراین رابطه ایزدپور گفت :این خواسته حق ورزشکاران لنده ای است هر چند مشکلات برای خرید خودرو وجود دارد لکن با کمک گرفتن از نماینده مردم جناب حاج هاشمی در اینده ای نزدیک پیگیر می شویم ماشین پلاک قرمز بدون از مشکل مالکیتی به صورت مستقل برای لنده خردیداری نماییم و این مهم با پیگیری فرماندارمحترم میسر می شود.
کندشدن روند تکمیل پروژه چمن مصنوعی لنده
سوال دیگر خبرنگارتابناک از ایزد پور چرائی تعطیل بودن پروژه چمن مصنوعی و کندشدن فرایند تکمیل این زمین بود ، که ایشان در این رابطه گفت :چمن مصنوعی تقریبا انجام گرفته است ، زیرسازی این زمین مراحل پایانی اش انجام گرفته ،فنس دور آن خریداری شده و در حال حاضر مبلغ هشتاد میلیون تومان برای چمن این زمین نیازهست که حتما این موضوع را در در دستور کار قرار می دهیم و از امروز تکمیل چمن مصنوعی را دراولیت کاری قرار می دهیم.
مشکلات نیروی انسانی ،و حجم بالای مراجعات در دو حوزه آقایان و بانوان درلنده
مدیرکل ورزش و جوانان در جواب خبرنگار تابناک مبنی برمشکلات نیروی انسانی در لنده گفت : فرایند بکارگیری نیروی جدید و استخدام درحیطه کار مدیرکل و اداره ورزش نیست و این مشکل با جذب نیرو از طریق استخدام رسمی و آزمون سراسری باید حل گردد.
 تصاویر تکمیلی
 
از خبر جنجالی هفته گذشته تا مشکلات نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان لنده 
از خبر جنجالی هفته گذشته تا مشکلات نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان لنده 
از خبر جنجالی هفته گذشته تا مشکلات نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان لنده 
از خبر جنجالی هفته گذشته تا مشکلات نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان لنده 
از خبر جنجالی هفته گذشته تا مشکلات نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان لنده 
از خبر جنجالی هفته گذشته تا مشکلات نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان لنده 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار