سردار "مهدي محمودي" فرمانده انتظامي استان طي بيانيه اي فرارسيدن هفته بسيج را به عموم همکاران تبريک گفت و بسيج را يک تفکر و يک منظومه فکري و علت اصلي شکست ناپذيري جمهوري اسلامي دانست.
کد خبر: ۳۳۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 23 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، در اين بيانيه آمده است:
بسيج از مباني فکري - اعتقادي و ديني مستحکمي برخوردار است و طبق فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، پايه‌ى اصلى بسيج، اين احساس مسئوليّت و اين تفکّر مسئوليّت انسان بوده و جزو بيّنات اسلام است.
امروز دشمنان اسلام و ايران با هجمه هاي همه جانبه فرهنگي، اقتصادي و ... به دنبال به انحراف کشاندن نسل جوان کشور و تغيير جهت حرکت آنان از مقابله با استکبار، به سمت همراهي با استکبار جهانخوار است ليکن جمهورى اسلامى به برکت تفکّر بسيجى و عمل و حرکت بسيجى، شکست‌ناپذير است.
وظيفه امروز ملت شريف ايران اسلامي، عکس العمل مناسب و به هنگام در مواقع حساس، شناخت صحيح دشمن و ابزار و روش هاي قدرت هاي استعماري و استکباري است و اين امر جز با بصيرت و حرکت آگاهانه و پيروي از مقام عظماي ولايت (مد ظله العالي) محقق نخواهد شد.
اميدوارم همه کارکنان انتظامي استان قزوين نيز به عنوان سربازان هوشمند ولايت از ماموريت ها و وظايف خود به ويژه جهت حرکت خود، آگاهي کامل يافته و در ظل توجهات حضرت وليعصر (عج) يک بسيجي ايثارگر و سربازي شايسته براي ولي فقيه زمان و فرماندهي معظم کل قوا حضرت آيت الله امام خامنه اي در راستاي حفظ امنيت و پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي ايران باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار