به مناسبت هفته بسیج، یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج روستای 'نوریاب' شهرستان پاوه روز چهارشنبه با عنوان 'شهیدان افتخار کوچه و آبروی محله' برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 23 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، در این مراسم که با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان برگزار شد، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه با تبریک هفته بسیج گفت: شهدای عزیز افتخار این ملت می باشند و همیشه زنده و جاویدند و یاد و خاطره آنها هرگز از خاطره ملت همیشه در صحنه ایران نخواهد رفت.
ارسلان سلطان قلی افزود: شهیدان ما با الهام از قرآن مجید راه مستقیم را که خداوند بر آن تأکید و سفارش کرده است انتخاب کردند و به همین دلیل خدایی شدند و ما وظیفه داریم برای تداوم راه شهیدان از انقلاب و نظام اسلامیمان حفاظت و پاسداری کنیم. 
وی توجه و عمل به قرآن و دستورات آن را عمل به وصیت شهیدان و تداوم راه آنان دانست و بر آن تأکید کرد. 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای نوریاب نیز امنیت کنونی کشور را به برکت خون شهدا دانست و گفت: شهدا بهترین مسیر را برای رسیدن به خداوند انتخاب کردند و امروز موجب عزت و افتخار برای ما در جهان شده اند. 
محمد ولدبیگی افزود: شهدا نه تنها آبروی محله و منطقه و استان هستند بلکه آبروی جهان اسلام هستند و ما به داشتن چنین فرزندانی افتخار می کنیم. 
وی تصریح کرد: شهدای عزیز با نثار جان خویش برای کشور و ملت عزت و افتخار آفریدند و امروز هم فرزندان این عزیزان با طی کردن مدارج بالای علمی و در سنگری دیگر برای کشور و ملت افتخارآفرینی می کنند و با این عمل خویش راه پدران خود را ادامه می دهند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار