رئیس سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه خبر داد
رئیس سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه از اجرای یک‌هزار و 60 پروژه در 2 سال گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 23 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، منصور فتاحی‌ ظهر امروز در مراسم همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که به همت سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار داشت: در 2 سال گذشته بیش از 14 میلیارد تومان بسیج سازندگی برای بازسازی مزارشهدا، طرح هادی، احداث غسالخانه، مدارس، مساجد، آبرسانی و... در استان هزینه کرده است. 

فتاحی نداشتن آب شرب در روستاهای بالای 300 خانوار را از مشکلات عمده استان عنوان کرد و افزود: تاکنون در این راستا بالغ بر یک‌میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به استان اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه به اجرای یک‌هزار و 60 پروژه در 2 سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد:بسیج سازندگی استان امسال همچون سنوات گذشته اشتغالزایی و تولید را یکی از وظایف مهم سازمان می‌داند.

این مسؤول حمایت از ایتام، زنان بی سرپرست، تامین جهیزیه برای زوجین کم درآمد را از دیگر خدمات بسیج سازندگی عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون 2 میلیارد و 600 میلیون تومان در این راستا هزینه شده که در سال گذشته برای 150 نفر هر کدام سه میلیون تومان جهیزیه تهیه شده است.

فتاحی با بیان اینکه صنایع بزرگ مشکل بیکاری استان را حل نمی‌کند، متذکر شد: بهترین راه برای رفع معضل بیکاری مشاغل خانگی است تا شاهد رونق و پویایی اشتغال در استان باشیم.

وی به خدمات‌رسانی بیش از پنج هزار نفر در غالب اردوهای جهادی در سال‌جاری اشاره کرد، گفت: امسال یک‌هزار منزل مسکونی افراد نیازمند، نیز توسط بسیج سازندگی بهسازی و نوسازی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار