معاون استاندار کرمانشاه:
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه با بیان اینکه طرح تکاپو اشتغال، کسب و کار پایدار را برای استان رقم می‌زند، گفت: 35 تخت بیمارستانی با استاندارد ملی برای پذیرش بیماران کشورهای هدف در استان آماده است.
کد خبر: ۳۳۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 23 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،رضا رحیمی امروز اظهار داشت: گردشگری سلامت یکی از گزینه‌های مهم استان در طرح تکاپو در راستای اشتغال، کسب و کار پایدار است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه ادامه داد: با توجه به مرزی بودن استان  و وجود مراکز درمانی و پزشکان متخصص، گردشگری سلامت می‌تواند یکی از خوشه‌های کسب و کار باشد.

این مسؤول از آمادگی 35 تخت بیمارستانی با استاندارد ملی برای پذیرش بیماران کشورهای هدف خبر داد و افزود: با بالا بردن استاندارد داخلی برای بیماران خارجی، خودبه‌خود استاندارد نیز برای مریض داخلی بالا می‌رود.

وی راه‌اندازی آمبولانس هوایی در کرمانشاه را موجب توسعه استان عنوان کرد و یادآور شد: مشکلاتی که در بحث هوایی وجود دارد که در جلسات آینده بررسی می‌شود.

رحیمی آموزش کاربران دفاتر خدماتی و پزشکان علاقمند فعالیت در گردشگری سلامت را مهم دانست و گفت: در گام نخست باید دفاتر خدماتی آموزش‌های لازم را ببینند و تقویت شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار