امام جمعه روانسر گفت: نقش شهدا در تحقق ارزش ها و آرمان های انقلاب و امام (ره) مهم و اساسی است و شهدا افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۳۳۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 22 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز سه شنبه در یادواره شهدا آبروی محله و گرامیداشت یاد و خاطره شهید امیر فتاحی از شهدای دهستان زالوآب بخش مرکزی روانسر که در روستای زالوآب و در مقابل منزل این شهید والامقام برگزار شد، افزود:عزت و آبرویی که شهیدان به ایران اسلامی بخشیدند ماندگار و ماندنی است.
وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی با اتکا به سلاح ایمان و ایثارگری در دوران دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند، تصریح کرد: امروز مردم ما امنیت خود را مدیون خون شهیدان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های آنان می دانند.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی از مهم‌ترین و بهترین دست‌آوردهای انقلاب است که باید همچون گذشته حفظ شود.
معاون فرماندار روانسر نیز گفت: شهادت فرزندان ما بر گرفته شده از قیام خونین کربلا است.
بساطعلی نوری افزود: با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت می توانیم از آرمان های انقلاب و رهبری پاسداری کنیم چرا که این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت های ملت رشید ایران و بر مبنای ارزش ها بنا شده است.
فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز گفت: برگزاری یادواره شهدا آبروی محله یکی از با ارزش ترین و تاثیر گذارترین فعالیت های سپاه و بسیج است.
سرهنگ علی اصغر اله دانه افزود: دشمن از آموزه های شهادت طلبی ملت ایران هراس دارد و می خواهد فرهنگ ایثار و شهادت را از ملت ایران سلب کند.
شهید امیر فتاحی در دوم مرداد ماه 67 در منطقه شیخ صالح ثلاث باباجانی به فیض شهادت نایل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار