رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: 18 کرسی آزاد اندیشی در راستای برگزاری اجلاسیه بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 22 November 2016
 رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: 18 کرسی آزاد اندیشی در راستای برگزاری اجلاسیه بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نجفی نژاد روز سه شنبه در نشست خبری کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه ملی بزرگداشت 4 هزار شهید گلستان با رسانه ها اظهار کرد: این کرسی های آزاد اندیشی به منظور تبیین اهداف و نگرش های کلی کشور در موضوعات گوناگون با بهره گیری از نظرات سخنرانان و شخصیت های کشوری برگزار شده است.
وی به حاشیه های ایجاد شده در کرسی آزاد اندیشی دو هفته قبل این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: برخلاف تاکیدات اولیه به سخنران، در این جلسه به جای موضوعات اقتصادی که محور از پیش تعیین شده بود، حرف های سیاسی و گاهی خارج از موضوع برنامه مطرح شد که مسئولیت آن فقط برعهده سخنران است. 
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان کرد: مطابق قانون موضوعات مطرح شده خارج از بحث تعیین شده در هیات نظارت رسیدگی می شود و انتشار آن در رسانه ها هم تابع قانون مطبوعات است. 
نجفی نژاد افزود: ممکن است در این کرسی های آزاد اندیشی که در محیط داخلی دانشگاه مباحثی مطرح شود که جامعه هنوز آماده شنیدن آن نباشد که لازم است رسانه ها در انعکاس و انتشار این گونه مطالب با دقت بیشتری رفتار کنند. 
وی همچنین تاکید کرد که از این پس در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با دقت بیشتری رفتار می کنیم و اجازه تکرار این گونه سخنان را در محافل دانشجویی نخواهیم داد. 
نجفی نژاد به برنامه های دانشگاه در راستای اجلاسیه شهدای استان اشاره کرد و افزود: تاکنون 177 برنامه در بخش ها و موضوعات گوناگون در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اجرا شده است که برخی از آنها درون دانشگاهی و برخی دیگر هم عمومی بود. 
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای دانشجو، راه اندازی سایت شهدای دانشجوی استان گلستان، برگزاری نشست های بصیرتی، تهیه فیلم مستند در خصوص شهیدان، اجرای نمایش در حوزه دفاع مقدس و تولید نرم افزار شهدای دانشجو، بخشی از این برنامه ها است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار