شهردار منطقه ۹ با اشاره به برودت هوای این روزهای پایتخت و آمادگی برای فصل بارش از استقرار سایت های برف روبی در حاشیه بزرگراه های سطح محدوده خبر داد و گفت: این سایت ها در نقاط حساس و پرتردد معابر اصلی و بزرگراهی یادگار امام (ره) ، شهید سعیدی، فتح ، لشگری و پل کن مستقر شده است.
کد خبر: ۳۳۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 22 November 2016
حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: ستاد برف روبی منطقه در برابر بارش برف و یخ زدگی معابر آمادگی لازم را دارد و بر همین اساس نقاط بحرانی در محلات سطح محدوده پیش بینی شده و ۵ محل اصلی دپوی شن و نمک در نظر گرفته شده و ۵۰ مخزن شن و نمک نیز در سطح معابر جانمایی شده است.
وی افزود: محل دپوی اصلی شن و نمک ناحیه یک در ضلع شمالی میدان میوه و تره بار آزادی و خیابان کاشانی جنب اسکان کارگری و این سایت ها در بزرگراه فتح جنب پل شیر پاستوریزه ، ۴۵ متری زرند و پل کن در محدوده ناحیه ۲ مستقر شده است.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به جلسات هماهنگی اعضای ستاد برف روبی منطقه گفت: نقاط بحرانی نواحی نیز مشخص شد و در ناحیه یک میدان آزادی ، خیابان های آزادی ، معراج و حجاج و بزرگراه سعیدی تعیین شده و در ناحیه ۲ نیز بزرگراه فتح ، ۴۵ متری زرند و بخش دیگری از بزرگراه سعیدی جزو نقاط بحرانی و حساس در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به حضور فعال عوامل سایت برف روبی و تجهیز ماشین آلات از هر گونه یخ زدگی و لغزندگی در معابر جلوگیری می کنیم.
محسنی ادامه داد: آموزش های لازم در خصوص برف روبی و نحوه شن پاشی به عوامل کارگری داده شده و سایت های برف روبی در کمترین زمان ممکن تجهیز خواهد شد.
وی اذعان داشت: علاوه بر ۵ سایت اصلی برف روبی، ۵۰ مخزن شن و نمک در سطح محدوده جانمایی و گروه های عملیاتی نیز مشخص شده تا در زمان بارندگی خدمت رسانی کنند.
شهردار منطقه ۹ به دیگر اقدامات منطقه و استقرار تجهیزات لازم و ماشین آلات سنگین در زمینه برف روبی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در ایام بارش نزولات جوی ، با آمادگی کامل به خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان پرداخته و سهولت تردد آنان در سطح معابر منطقه را با اولویت فراهم می کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار