رئیس پلیس‌راه استان قم:
رئیس پلیس‌راه استان قم با اشاره به بارش نزولات آسمانی گفت: رانندگان باید حتماً تجهیزات زمستانی که شامل زنجیر چرخ، پتو و خوراکی خشک است در ماشین خود داشته باشند.
کد خبر: ۳۳۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 22 November 2016
به گزارش تابناک قم، اردشیر جمشیدی راد با اشاره به بارش نزولات آسمانی اظهار داشت: رانندگان باید حتماً تجهیزات زمستانی که شامل زنجیر چرخ، پتو و خوراکی خشک است در ماشین خود داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان قم با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای بازگشت زائران اربعین حسینی افزود: پلیس‌راه استان با توجه به بازگشت زوار حسینی از روز اربعین، حضور پیوسته در محورها داشته‌ و در صورت رخ دادن خرابی یا نقص فنی در کمترین زمان ممکن کمک‌رسانی صورت می‌گیرد.

جمشیدی راد بیان کرد: 70درصد پرسنل یعنی دوسوم از نیروی پلیس‌راه استان  به‌مدت 5 شبانه‌روز بعد از اربعین حسینی خدمات‌رسانی به زوار حسینی دارند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به شرایط آب‌وهوایی بخاری‌های ماشین خود را روشن کنند همچنین ممکن است که بعد از طی مسافتی احساس خواب‌آلودگی به رانندگان دست بزند خواهشمندیم هر دو ساعت یک‌بار از خودرو پیاده شوند و اگر احساس خواب‌آلودگی داشتند از رانندگی خودداری کنند همچنین رانندگان از رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی با اشاره به تصادفی که در شب گذشته در محور جاده اراک رخ داد، گفت: این تصادف واژگونی خودرو  آل نود بود که منجر به فوت راننده و مجروح شدن سرنشین شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار