معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام از پرداخت تسهیلات اشتغال به بهبود یافتگان از اعتیاد در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 22 November 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ ایوب مروتی روز سه شنبه  اظهار کرد: یکی از اولویت های این حوزه در دفتر اعتیاد در کنار پیشگیری اولیه مساله اشتغال و بازتوانی معتادان پس از طی دوره درمانی است.
 
وی با بیان اینکه اشتغال ارتباط مثبت و نزدیکی با موفقیت در درمان دارد بیان کرد: چناچه در فرایند درمان بیماران به اشتغال توجه نشود بطور معمول درمان اعتیاد با شکست مواجه خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: متقاضیان درمان بعد از رهایی از اعتیاد زمانی که وارد خانواده می شوند در برابر مشکلات بجا مانده از گذشته مایوس و درمانده شده که در نتیجه تنها راه گریز از این مشکل رفع بیکاری آنهاست.
 
معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام بیان کرد: به همین منظور و بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته پرداخت تسهیلات اشتغال به 250 معتاد بهبود یافته که آموزش شغلی کسب کرده اند تا پایان امسال در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
 
وی اظهار کرد: در این راستا به هریک از این بهبود یافتگان که دارای مهارت شغلی بوده با توجه به شغل مورد نظر بین 100 تا 150 میلیون ریال تسهیلات اشتغال پرداخت خواهد شد.
 
مروتی اضافه کرد: بهزیستی در کنار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بهبود یافتگان آموزش مهارت های زندگی به این افراد را در دستور کار قرار داشته که در این زمینه این افراد مهارت های خودآگاهی، ارتباط موثر، کنترل استرس، خلاقیت و مهارت کسب و کار را کسب می کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار