کد خبر: ۳۳۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 21 November 2016
به گزارش تابناک یزد،رییس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش یزد آگاه‌سازی مدیران و دست‌اندرکاران مدارس هیئت امنایی را ضروری دانست و گفت: بیش از 13 هزار دانش‌آموز مقاطع تحصیلی مختلف در مدارس هیئت امنایی استان مشغول به تحصیل هستند.
"مهدی محقق" در گردهمایی مدیران مدارس هیات امنایی استان، با اشاره به نقش اعضای هیئت امنا در توسعه بیش از پیش فضاهای آموزشی و تربیتی، اظهار کرد: ایجاد زمینه‌های جذب مشارکت عمومی از جمله رسالت‌های مدیران مراکز آموزشی در استان است.

وی آشنایی مدیران مراکز با دستور العمل‌ها و آیین نامه‌های گسترش توسعه مشارکت‌های مردمی به شیوه مدیریت هیات امنایی را از جمله اهداف این گردهمایی دانست و بیان کرد: توجه به سیاست‌های مدارس از دیگر ضرورت‌های اجرایی دستورالعمل‌های اجرایی مدارس هیئت امنایی است.

رییس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت 44 مدرسه هیات امنایی در سطح استان یزد، افزود: بیش از 13 هزار دانش‌آموز مقاطع تحصیلی مختلف در مدارس هیئت امنایی استان مشغول به تحصیل هستند.

محقق در ادامه خاطرنشان کرد: همراهی اعضای انجمن و اعضاء هیات امنای مدارس در موفقیت دانش‌آموزان موثر است.

همچنین اسماعیل پور کارشناس مسئول امور مدارس هیات امنایی وزارت آموزش و پرورش نیزدر این همایش به تشریح دستور العمل و آیین نامه‌های اجرایی این مدارس پرداخت و به سوالات مدیران در این خصوص پاسخ داده شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار