کد خبر: ۳۳۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 21 November 2016
به گزارش تابناک یزد،چهارمین نشست کتابخوان شهرستان اردکان بمناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی ویژه هنرمندان این شهرستان برگزار شد.

"حسین پایدار اردکانی" ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان  این نشست را از سلسله نشست‌های کشوری کتابخوان خواند كه با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان و با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

وي هدف از برگزاری سلسله نشست‌های کتاب‌خوان را رشد کتاب‌خوانی عمومی در جامعه که منجر به رشد فرهنگ عمومی خواهد شد دانست و افزود: در این نشست‌ها اولویت با کتاب‌هایی است که برای عموم مردم قابل درک باشد و طیف گسترده‌ای از مخاطبین را با مطالعه آشنا کند.

پايدار اظهار كرد: چهارمین نشست کتابخوان اردکان میزبان هنرمندان عرصه‌های نویسندگی، شعر، مطبوعات، نقاشی، گویندگی، موسیقی و سینما بود و دکتر "محمدرضا اقبالی" پزشک فرهیخته اردکانی نیز به عنوان مهمان ویژه در این نشست حضور داشت.

گفتني است؛ در حاشیه این نشست که عصر ديروز در سالن اجتماعات کتابخانه حائری اردکان برگزار شد، نمایشگاهی از کاریکاتورهای کتاب نیز به نمایش درآمد و در پایان از ارائه‌‌کنندگان با اهداء لوح تقدیر و تندیس ویژه‌ي این نشست، تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار