امام جمعه پاوه گفت: یکی از مؤثرترین اقدام های بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل نهاد مقدس بسیج بود که به انقلاب اسلامی جان تازه ای بخشید.
کد خبر: ۳۳۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 19 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در دیدار با بسیجیان پاوه با تبریک هفته بسیج افزود: تا زمانی که تفکر دلنشین بسیج بر کشور حاکم باشد هیچ قدرتی حتی تصور طمع به کشورمان را نخواهد داشت. 
وی با بیان اینکه هر گاه انقلاب و نظام به مردم نیاز داشته است با تمام وجود در صحنه حاضر شده اند، گفت: مهمترین پشتوانه و سرمایه ایران اسلامی که انقلاب و نظام را در مقابل تمامی تهدیدهای دشمنان بیمه کرده حضور مردم در صحنه های مختلف بوده و خواهد بود.
وی بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان تأکید کرد و افزود: برای حفظ این سرمایه گرانبها که همواره و در همه حال موجب اقتدار کشور و نظام است، باید چاره اندیشی جدی کرد. 
ماموستا قادری با اشاره به تهاجم گسترده دشمنان از طریق رسانه ها و فضای مجازی به ویژه به مسوولان و دلسوزان انقلاب و نظام در اورامانات، بر لزوم افزایش هوشیاری، آگاهی و بصیرت برای مقابله با این ترفند خطرناک دشمن که به دنبال تخریب چهره های دلسوز نظام است، تأکید کرد. 
امام جمعه پاوه گفت: امروز جهان اسلام مملو از فتنه و توطئه دشمنان علیه اسلام و مسلمانان است و مهمترین راهبرد برای مقابله با این فتنه ها توسل به قرآن کریم است که والدین باید سعی کنند فرزندان خویش را با کلام خداوند مأنوس کنند.
وی در پایان یک جلد قرآن نفیس به مناسبت هفته بسیج به نمایندگی از تمام بسیجیان شهرستان به فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه هدیه کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نیز هدف از برپایی این نشست را تجدید بعیت بسیجیان با رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.
سرهنگ سعید بهشتی راد، ولایت مداری و تبعیت از ولایت و رهبری را از مهمترین ویژگی های بسیجیان عنوان کرد و گفت: رمز موفقیت بسیج در همین اطاعت پذیری محض از رهبری است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار