رئیس ستاد اربعین کرمانشاه خبر داد
رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: موکب‌های دایر شده در این استان با توجه به مسدود شدن مرز مهران و بازگشت زود هنگام زائران اربعین حسینی، کاملا آماده است.
کد خبر: ۳۳۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 19 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،جعفر همتی امروز اظهار داشت: استان کرمانشاه از دیر‌باز مسیر عبور زائران عتبات عالیات بوده و کرمانشاهیان در مهمان‌نوازی در این مسیر مشهور هستند.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از ورودی (شهرستان کنگاور) تا خروجی(شهر سرمست) استان موکب‌هایی در راستای خدمات‌رسانی به زوار برپا است، گفت: قبل از ورودی استان خودروهایی در راستای راهنمایی زوار مستقر است.

همتی با بیان اینکه استان کرمانشاه مشهور به راه کربلا است، ادامه داد: در امتداد راه کربلا منزل به منزل موکب‌های در راستای پذیرایی، اسکان و... مستقر است.

رئیس ستاد ساماندهی، مدیریت و برنامه‌ریزی زائران اربعین حسینی(ع) استان کرمانشاه با بیان اینکه تا یک هفته بعد از اربعین نیز موکب‌های مستقر شده در سطح استان آمادگی خدمات‌رسانی به زوار را دارند، تصریح کرد: نخستین و آخرین موکب استان، به‌نام شهدای حرم مزین شده است.

همتی در پایان گفت:موکب‌های دایر شده در استان کرمانشاه با توجه به مسدود شدن مرز مهران و بازگشت زود هنگام زائران اربعین حسینی، کاملا آماده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار