رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: 29 آبان ماه نیز 18 نفر کادر درمانی متخصص به مهران اعزام می شوند و تا پنجم آذرماه با استقرار دربیمارستان صحرایی به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه می دهند.
کد خبر: ۳۳۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ساسان زمانی با بیان این که مراجعه کنندگان از خدمات پذیرش تخصصی، عمومی و دارویی بهره مند شدند ، افزود: بیش از 500 نفر از زائران خدمات دندانپزشکی شامل کشیدن و پرکردن و تعداد 250 نفر نیز از آزمایشگاه تخصصی استفاده کردند.
 
زمانی یادآور شد: 29 آبان ماه نیز 18 نفر کادر درمانی متخصص به مهران اعزام می شوند و تا پنجم آذرماه با استقرار دربیمارستان صحرایی به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه می دهند.
 
این بیمارستان باهمت بسیج جامعه پزشکی سپاه، دانشگاه علوم پزشکی، کانون بسیج پزشکی تامین اجتماعی استان ایلام و گروه های جهادی درمانگر جامع پزشکی استان تهران به مدت 14 شبانه روز در نقطه صفر مرزی دایر شده است.
 
این بیمارستان صحرایی شامل بخش های مختلفی چون اورژانس، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و پانسمان، سرم تراپی، ارتوپدی، داخلی، قلب و عروق، زنان و زایمان، اطفال، بیماری های عفونی، ارولوژی است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار