مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه خواستار کمک بانک‌ها در راستای اعطای تسهیلات به مددجویان شد و گفت: درصدد هستیم تا پایان سال کل مبلغ تسهیلات را برای مددجویان استان جذب کنیم و در این راستا بانک‌ها در اعطای تسهیلات به مددجویان بهانه تراشی نکنند.
کد خبر: ۳۳۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 16 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، حسین خدرویسی ظهر امروز در جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی با مدیران بانک‌ها و کمیته امداد در محل معاونت هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در استان کرمانشاه بیش از 142 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی است.

وی با بیان اینکه در استان جمعیت زیادی زیر پوشش کمیته امداد است و بیان کرد: مسئله اشتغال مددجویان کرمانشاهی یکی از معضل‌های اساسی خانواده‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه به ابلاغیه بانک مرکزی اشاره کرد و افزود: بانک مرکزی از محل تبصره 26 قانون بودجه امسال، مبلغ 37 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به استان کرمانشاه در راستای اشتغال 70 درصد از آن برای مددجویان و مابقی نیز برای افراد نیازمند که زیر پوشش نهاد حمایتی نیستند، اختصاص داده است.

این مسؤول با بیان اینکه بیش از 35 هزار از مددجویان استان زنان سرپرست خانوار هستند، ادامه داد: این مبلغ تسهیلات در قالب وام‌های 15 میلیون تومانی که مبلغ قسط آن نیز 250 هزار تومان است به مددجویان داده می‌شود.

وی از جذب 35 درصدی این اعتبارات خبر داد و گفت: اگر استانی تا پایان آذر‌ماه نتواند سهمیه را جذب کند این فرصت از آن‌ها گرفته می‌شود و به استان دیگر پرداخت می‌شود.

خدرویس خواستار کمک بانک‌ها در راستای اعطای تسهیلات به مددجویان شد و خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا پایان سال کل مبلغ تسهیلات را برای مددجویان استان جذب کنیم و در این راستا بانک‌ها در اعطای تسهیلات به مددجویان بهانه تراشی نکنند.

خدرویسی به برخی مشکلات که بانک‌ها برای مددجویان در راستای ارائه تسهیلات ایجاد کرده‌اند اشاره کرد و یادآور شد: طبق ابلاغیه بانک مرکزی ارائه یک ضامن کافی است اما برخی شعب برای دادن این تسهیلات از مددجو مجوزهای دیگر که زمان‌بر و هزینه‌بر است، درخواست می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار