بخشدار زاگرس از اختصاص پنج میلیارد و 400 میلیون ریال برای شروع ساخت ایستگاه پمپاژ بیجنوند در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 16 November 2016
سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان چرداول روز گذشته از بخش زاگرس بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند طرح های اجرایی و همچنین مشکلات و نیازمندی های مردم این بخش قرار گرفتند.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ سیروس مروتی روز چهارشنبه گفت: عزم مسئولان رفع مشکلات و توسعه زیر ساخت های این بخش است بطوری که در سه سال گذشته روند تکمیل و ساخت طرح ها شتاب بیشتری گرفته که بیانگر بهبود وضعیت عمومی و آینده امیدوار کننده برای این منطقه است.
 
وی اظهار کرد: در سال جاری بصورت مستقیم اعتباری بیش از 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان چرداول به این بخش اختصاص یافت که تکمیل طرح ها، توسعه راه ها، بهداشت و درمان، طرح هادی روستایی و فضاهای آموزشی در اولویت قرار دارد.
 
بخشدار زاگرس افزود: مهمترین پروژه های در دست ساخت این بخش مجتمع آبرسانی شله کش است که با تزریق و تخصیص اعتبار مناسب به این طرح در اعتبارات امسال پیش بینی می شود تمام روستاهای زاگرس تا پایانسال 96 از آب شرب مناسب و لوله کشی بهره مند شوند.
 
وی دیگر طرح تاثیرگذار در زاگرس را کلنگ زنی ساخت ایستگاه پمپاژ آب بیجنوند اعلام کرد که با بهره برداری این طرح بیش از سه هزار هکتار از اراضی دیم کشاورزی به آبی تبدیل می شود که تحول بزرگی در حوزه کشاورزی بوجود خواهد آمد.
 
مروتی تاکید کرد: از دیگر برنامه های در دست اقدام ایجاد جاده ارتباطی روستای شله کش به بخش حمیل است که اعتبار مناسب برای آن امسال در نظر گرفته شده که باعث خارج شدن این روستا و روستاهای اطراف از بن بست خواهد شد.
 
تکمیل مسجد و همچنین سالن ورزشی روستای زیرتنگ بیجنوند، تکمیل کانال سنگی فاضلاب ها و آب های سطحی، ایجاد آزمایشگاه در مرکز بهداشت و درمان زیرتنگ بیجنوند و پیگیری رفع مشکل فضای آموزشی شهید اشرفی اصفهانی از دیگر اقدام هایی بود که بخشدار زاگرس بر اجرای آنها در سال جاری خبر داد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار