رئیس پلیس راهور کرمانشاه:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: کسانی که از زیرپل عابر پیاده تردد می‌کنند در صورت بروز حوادث رانندگی مقصر شناخته می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 15 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،محمد مرادی امروز با اشاره به اینکه خودرو‌های که بیش از یک‌میلیون تومان جریمه دارند توقیف می‌شوند، اظهار داشت: رانندگان جریمه‌های خود را در موعد مقرر پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: رانندگانی که جریمه مربوط به سال‌های قبل از 94 و تا پایان سال گذشته دارند که دو برابر شده است، اگر تا پایان آذر‌ماه در راستای پرداخت آن اقدام کنند مبلغ جریمه به اصل آن برمی‌گردد و دو برابری گرفته نمی‌شود.

این مسؤول از عابران خواست حتما برای عبور از خیابان از پل‌های روگذر استفاده کنند و گفت: این امر برای حفظ امنیت خود عابر است ضمن اینکه اقدامات لازم با اداره‌های ذی‌ربط در راستای ایجاد پله‌های برقی پل‌های عابر پیاده انجام شده است.

مرادی با بیان اینکه در صورت وقوع حادثه برای عابر پیاده در نزدیکی پل عابر پیاده شخص عابر مقصر شناخته می‌شود، افزود: اگر عابر پیاده از پل روگذر استفاده نکند و راننده تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده باشد در صورت وقوع حادثه قانون این اجازه را به پلیس داده است که عابر را هم در تصادف مقصر اعلام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار