فرماندار گیلانغرب گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، بهبود یافتگان از اعتیاد به صورت رایگان در مجتمع های آموزشی دولتی، آموزش های فنی و حرفه ای لازم را فرا می گیرند.
کد خبر: ۳۲۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 14 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، کرم محمدی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلانغرب، از اجرای برنامه های ویژه مشاوره، کارمیدانی، برپایی کارگاه های آموزشی و هم اندیشی برای اقشار آسیب پذیر، شوراها و معتمدان شهرستان به منظور پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب های ناشی از آن خبر داد.
وی اظهار داشت: مرکز مشاوره بیماری های رفتاری بهداشت و درمان همه روزه با حضور کارشناسان آموزش دیده در گیلانغرب فعال است تا خدمت های مورد نیاز را به مراجعه کنندکان ارایه دهد.
وی با تاکید بر ضرورت تمرکز بیشتر بر روی سنین جامعه هدف در خطر مواد مخدر، بر لزوم اهتمام بیشتر دستگاه های اجرایی ذیربط در بحث پیشگیری از اعتیاد، اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر عزم ملی و جدی مسوولان را می طلبد و بی شک برای ریشه کنی معضل اعتیاد از تمام ظرفیت ها و امکانات به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.
دادستان گیلانغرب، نیز در سخنانی با اشاره به اینکه نگاه به افراد معتاد باید نگاه ایثارگرانه و دلسوزانه باشد، از در دست اقدام بودن تشکیل انجمن زندانیان در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این انجمن مسایل و مشکلات خانواده هایی که یکی از اعضای آنها با معضل اعتیاد درگیر است، بررسی و رفع می شود.
کیوان عبدی با بیان این که همه ما وظیفه انسانی، اخلاقی و اجتماعی داریم که به فرد معتاد کمک کنیم، اضافه کرد که دستگاه قضایی به عنوان آخرین حلقه برخورد با این پدیده شوم، با قاچاقچیان مواد مخدر برابر قانون با قاطعیت و بدون اغماض برخورد می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار