مدیرکل ارشاد کرمانشاه:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از افتتاح نمایشگاه کتاب راس ساعت 15 امروز در محل نمایشگاه‌های عمومی واقع در بوستان شاهد خبر داد و گفت: 18 برنامه جانبی در نمایشگاه یار مهربان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 14 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،ابراهیم رحیمی‌زنگنه امروز اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه کتاب ساعت 15 امروز همزمان با هفته کتاب، کتابخوانی و کتابداری در محل نمایشگاه‌های عمومی واقع در بوستان شاهد کرمانشاه افتتاح می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نمایشگاه یار مهربان تا 30 آبان‌ماه دایر است، گفت: 608 ناشر برجسته کشوری برای حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب ثبت‌نام کرده‌اند که تنها موفق شدیم به 405 ناشر غرفه عرضه کنیم.

این مسؤول از اختصاص 700 میلیون تومان بن‌کتاب به استان کرمانشاه خبر داد و افزود: تخفیف کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه 30 درصد است به گونه‌ای که ناشر 10 درصد و خریدار بن نیز 20 درصد تخفیف می‌گیرند.

رحیمی‌زنگنه به 18 برنامه جانبی در نمایشگاه یار مهربان اشاره و بیان کرد: برنامه‌های جانبی از جمله نقد کتاب،رونمایی از کتاب، نشست‌های تخصصی گوناگون باحضور اندیشمندان و... در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در هفته کتاب در شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه بیش از 17 برنامه جانبی درخصوص کتاب برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: علاقمندان می‌‌توانند از 24 لغایت 30 آبان ماه همه روز از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و 15 بعد از ظهر تا 20 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار