استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد شغل برای جوانان اولویت اصلی مسئولان در چهارمحال و بختیاری است.
کد خبر: ۳۲۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 12 November 2016

به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه ایجاد شغل برای جوانان اولویت اصلی مسئولان در چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: هم اکنون بخشی از تعهدات ایجاد شغل در چهارمحال و بختیاری محقق شده است.

وی عنوان کرد: بیکاری جوانان در این استان یکی از مشکلات مهم به شمار می رود که در تلاش هستیم زمینه اشتغال جوانان در این استان فراهم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سه واحد اشتغال زای بزرگ در چهارمحال و بختیاری در هفته گذشته بهره برداری شد، عنوان کرد: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر در این استان فراهم شد.

وی تاکید کرد: کارخانه تولید چادر مشکی، فاز اول فولاد چهارمحال و بختیاری و واحد صنعتی تولید ورق پوشش دارد سه طرح بزرگ چهارمحال و بختیاری  هستند که با همت مسئولان استان افتتاح شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه فولاد چهارمحال و بختیاری پروژه بسیاری مهمی در این استان به شمار می رود که با راه اندازی تمام فازهای آن زمینه اشتغال بسیاری از جوانان استان فراهم می شود.

تحقق اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات جامعه را حل می کند

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از راه های برون رفت از رکود شدید اقتصادی و نرخ بیکاری است، عنوان کرد: باید از ظرفیت های استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد:تحقق اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات جامعه را حل می کند.

وی عنوان کرد: رونق اقتصادی و اشتغال از اهداف اصلی در استان چهارمحال و بختیاری است.

زمینه توسعه صادرات در چهارمحال و بختیاری فراهم شود

وی تاکید کرد: با تلاش های جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان واحدهای صنعتی و طرح های کشاورزی غیر فعال شناسایی شدند و زمینه برای فعال شدن این طرح های اشتغال زا فراهم شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون در راستای فعال شدن واحدهای صنعتی و کشاورزی تسهیلات بخش اقتصاد مقاومتی به این واحدها پرداخت شده است.

سلیمانی گفت: باید زمینه توسعه صادرات در این استان فراهم شود تا بخش تولید رونق بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار