مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت:همه نانوایی های شهر و پایانه مرزی مهران بطور تمام وقت و در شبانه روز به صورت کشیک فعال هستند و ناظران و کارشناسان این شرکت نیز برای کنترل کمی و کیفی و حفظ سلامت آرد و نان این شهرستان در حالت آماده باش و فعالیت هستند.
کد خبر: ۳۲۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 10 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛کامران سلیمان پور اظهار کرد:700 تن آرد به عنوان ذخیره استراتژیک علاوه بر سهمیه عادی و روزانه شهرستان مهران ذخیره شد و در صورت نیاز این شرکت آمادگی کامل برای افزایش سهمیه آرد مهران را اعلام کرده است.
 
وی افزود:با رایزنی های انجام گرفته با استان های معین این شرکت مقرر شده افزون بر هشت نانوایی سیار در شهر و پایانه مرزی مهران و نیز ایستگاه های صلواتی پر تجمع مسیر پایانه نصب شود.
 
سلیمان پور تاکید کرد: همه نانوایی های شهر و پایانه مرزی مهران بطور تمام وقت و در شبانه روز به صورت کشیک فعال هستند و ناظران و کارشناسان این شرکت نیز برای کنترل کمی و کیفی و حفظ سلامت آرد و نان این شهرستان در حالت آماده باش و فعالیت هستند.
 
وی یادآور شد: همچنین تامین مقداری از آرد مصرفی جهت تامین نان زائران در مسیرهای کربلا و نجف نیز توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام به صورت روزانه انجام می گیرد.
 
سلیمان پور اظهار کرد: این شرکت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از کمبود آرد و نان مصرفی باکیفیت زائران بکار بسته و قبل از شلوغ شدن مسیرهای تردد و عبور و مرور آرد ذخیره و تجهیزات مورد نیاز در زمینه پخت نان به شهرستان مهران منتقل شود.
 
به گزارش تابناک ایلام، پایانه مرزی مهران در 90 کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام مهمترین کانون تردد زائران عتبات عالیات عراق به شمار می رود تا جایی که در اربعین سال گذشته یک میلیون و 500 هزار زائر از این گذرگاه مرزی رفت و آمد کردند که انتظار می رود این میزان در اربعین امسال افزایش یابد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار