رئیس سابق هیئت بوکس گیلان ؛
تابناک / عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون بوکس گفت: دوستان فدراسیون نشین لطف کنند بگویند که ما در کدام رده خوب هستیم و آنها چه کاری در فدراسیون بوکس می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 07 November 2016
تابناک / عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون بوکس گفت: دوستان فدراسیون نشین لطف کنند بگویند که ما در کدام رده خوب هستیم و آنها چه کاری در فدراسیون بوکس می‌کنند.

شهرام همتی ، در پاسخ به این سوال که به نظر او آیا اعزام نکردن ملی پوشان جوانان به مسابقات جهانی آن هم به دلیل ضعیف بودن نفرات تصمیم درستی بود؟ اظهار کرد: من شرایط ملی پوشان را نمی دانم و اینکه اعلام کردند به دلیل ضعف نفرات تیم اعزام نمی شود را هم یک بهانه میدانم. تنها این را می توانم بگویم که بوکس ایران دیگر چیزی ندارد که بخواهد به آن ببالد.

وی افزود: به دلیل ضعف مدیریتی که در فدراسیون وجود دارد افراد در حال دور شدن از این رشته و فدراسیون هستند و مربیان و بوکسورها هم علاقهای به فعالیت در این رشته ندارند و به فکر کار و زندگی خودشان هستند. ناطق نوری هم که قصد جدا شدن و رفتن از  بوکس را ندارد و بقیه هم انگیزه ای برای فعالیت ندارند.

رییس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون بوکس با تاکید بر اینکه بوکس ایران در حال فراموش شدن در سطح جهان است گفت: ما با شرکت نکردن در مسابقات و یا حضور نیافتن در مجامع جهانی، اعتباری که داشتیم را از دست می دهیم. اگر همین حضور نیافتن ها ادامه پیدا کند ما را دیگر در جهان نمی شناسند.

وی با اشاره به اینکه اعزام نشدن به مسابقات برون مرزی باعث سرخوردگی جوانان ایران اسلامی می شود گفت: وقتی جوانان میبینند این همه در اردوها حضور دارند و آماده می شوند اما به یکباره تصمیم می گیرند که آنها به مسابقات اعزام نشوند دچار سرخوردگی می شوند و همه اینها باعث می شود که در نهایت بوکس ایران لطمه ببیند.

رئیس سابق هیئت بوکس گیلان ادامه داد: ما در حد بزرگسالان که بوکسور شاخصی نداریم و بیشتر آنها نفرات پا به سن گذاشته هستند و در سطح جوانان هم که می گویند ضعیف هستیم و به مسابقات اعزام نمی شوند پس دوستان فدراسیون نشین لطف کنند بگویند که ما در کدام رده خوب هستیم و آنها چه کاری می کنند.
 
 
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار