دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوانان ایران روز یکشنبه با حضور مسوولان در سنقر و کلیایی گشایش یافت.
کد خبر: ۳۲۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 06 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، امام جمعه سنقر و کلیایی در آیین افتتاح این دفتر گفت: تلاش در عرصه فرهنگ با احداث مجموعه های فرهنگی مانند این انجمن که می تواند اوقات فراغت جوانان به شکل صحیح پرکند و آنها را به عنوان افراد تاثیرگذار در جامعه تبدیل نماید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیراست.
حجت الاسلام مجید صفدری با قدردانی از فعالان عرصه فرهنگ و هنر گفت: ارتقا فرهنگ اسلامی و ایرانی و پیوند آنها، رشد جامعه را به دنبال دارد و به جوانان کارهای بزرگی واگذار می شود که کسب موفقیت در عرصه های دیگر را به دنبال خواهد داشت.
فرماندار سنقر و کلیایی نیز از مهدی اصلانی هنرمند عرصه سینما که با هزینه شخصی خود اقدام به راه اندازی انجمن سینمای جوانان کرده، قدردانی کرد و گفت: این رخداد فرهنگی یکی ازکارهای ماندگاری است که دورنمای فرهنگی شهرستان را ترسیم می کند.
یاور محمدی از انجام زیرساخت های فرهنگی در سنقر و کلیایی خبر داد و گفت: احداث مجتمع فرهنگی با محوریت سرسرای آمفی تئاتر با ظرفیت بیش از 500 نفراز محل اعتبارات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری تامین شده و اکنون در مرحله تهیه زمین برای احداث این مجتمع ارزشمند فرهنگی هستیم.
وی همچنین احداث فرهنگ سرا در بافت فرسوده شهر توسط شهرداری را از دیگر اقدام های زیرساخت های فرهنگی در سنقر و کلیایی ذکر کرد.
معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم با اشاره به فرمایش های امام (ره) که انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود، گفت: کلام مقام معظم رهبری نیزادامه راه آن حضرت می باشد.
صدرالدین بابلی، افزایش فضاهای فرهنگی به بیش از 35 هزار متر مربع در استان پس از سفر مقام معظم رهبری را نشانه تحول و نگاه عمیق به حوزه فرهنگ و هنر دانست و آن را برای خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن ضروری برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار