2 ستاره کاراته کای قزوینی با استقبال مردم و مسئولان وارد استان قزوین شدند.
کد خبر: ۳۲۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 02 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری دو ستاره اخلاق مدار کاراته ایران روز چهارشنبه از میدان مینودر تا استانداری قزوین با استقبال پرشور مردم و مسئولان مواجه شدند.
استاندار قزوین در مراسم استقبال از این دو کاراته کا در محوطه استانداری گفت: در میان جوانان استان قزوین همانند این دو جوان غیور که موجب افتخار ایران و استان شدند در حوزه ها و رشته های مختلف بسیار هستند و امیدواریم موفقیت ها و درخشش های این عزیزان همیشه استمرار داشته باشد.
فریدون همتی ادامه داد: آنچه موجب موفقیت تیم ملی کاراته ایران در عرصه رقابت های جهانی شد درخشش 2 کاراته کای استان بود که به کسب یک طلا در بخش کمیته و یک برنز در رقابت های انفرادی ختم شد. 
وی ادامه داد: همه مردم استان قزوین قدردان این 2 قهرمان شایسته استان هستند و از زمان انتشار این خبر، شور و شعف بسیاری در استان ایجاد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مراسم گفت: جوانان استان در رده ها و حوزه های مختلف موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورده اند که می توان به کسب 37 مدال فراملی در سالهای اخیر اشاره کرد.
محمد مشهدی آقائی افزود: در رقابت های جهانی کاراته نیز درخشش دو کاراته کای شایسته و اخلاق مدار استان موجب پیروزی تیم ملی کاراته ایران شد که جای تقدیر و افتخار دارد.
وی افزود: پدیده این دوره از رقابت ها علی اصغر آسیابری با سن کم خود موجب افتخار همه ایران شد و مدال برنز این رقابت ها را در بخش انفرادی به خود اختصاص داد.
مشهدی آقائی افزود: از دیگر جوانان قهرمان استان رضا علیپور و اسماعیل عبادی از ستاره های استان در رشته سنگنوردی و تیراندازی هستند و همچین بانوان ما در رشته دوچرخه سواری قهرمان کشور شدند.
وی ادامه داد: ورزشکاران استان قزوین721 مدال قهرمانی کشور را به دست آورند و برگ های زرین دیگری را به افتخارات استان افزودند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح از 2 کاراته کای قهرمان استان توسط استاندار قزوین تقدیر و تجلیل شد.
بهمن عسگری در بیست و سومین دوره قهرمانی کاراته جهان در شهر لینز اتریش به مدال طلای کومیته تیمی قهرمانی جهان دست یافت.
همچنین علی اصغر آسیابری نیز در رقابت های انفرادی به جایگاه سومی این دوره از رقابت ها دست یافت.
بیست و سومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان به میزبانی شهر لینز اتریش و با حضور یک هزار و 24 کاراته کا از 118 کشور جهان برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار