شهردار دماوند گفت: ۹۰ درصد از پروژه‌هاي عمراني در سطح شهر دماوند به اتمام رسيده و به‌زودي مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.
کد خبر: ۳۲۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 02 November 2016
عباس صفري ضمن اشاره به فعاليت‌هاي عمراني در سطح شهر دماوند اظهار كرد: ۹۰ درصد از پروژه‌هاي عمراني در سطح شهر دماوند به اتمام رسيده و به‌زودي مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.

وي با اشاره به اجراي چندين پروژه در مناطق دماوند و گيلاوند افزود: در حال حاضر پروژه‌هاي خوبي با برآورد هزينه‌اي بالغ‌بر ۶۶۰ ميليارد ريال، در سطح مناطق دماوند و گيلاوند در حال اجراست كه خوشبختانه ۹۰ درصد از آن‌ها پايان يافته و به زودي مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.

شهردار دماوند، اجرايي شدن اين پروژه‌ها را از نظر اجرا و وصول بودجه، زمينه‌ساز تحقق اقدامات عمراني در نيمه سال جاري دانست.

صفري با توجه به موضوع اهميت توسعه شهري خاطرنشان كرد: بعضي از محورها در سطح شهر دماوند، به لحاظ توسعه‌يافتگي حائز است كه از جمله آنها، مي‌توان به پروژه بلوار بعثت در منطقه گيلاوند اشاره كرد.

وي از بهره‌برداري از بلوار بعثت گيلاوند در آينده‌اي نزديك خبر داد و تأكيد كرد: با تعريفي كه در ابتداي بلوار و تخريبي كه در قسمت اداره بهزيستي دماوند انجام شده، به زودي اين قسمت از بلوار نيز تكميل شده و مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

شهردار دماوند گفت: دو سطح بودن قسمتي از خيابان مطهري دماوند، معضلي بود كه خوشبختانه با اقدامات عمراني، مشكل آن برطرف شده و تقريباً اين پروژه نيز با اجراي لايه نهايي روسازي در حال تكميل است.

صفري از خيابان مطهري دماوند به عنوان يكي استانداردترين معابر از نظر مبلمان شهري نام برد و تصريح كرد: اين خيابان از جمله معابري است كه در آن استاندار لحاظ شده و با نصب روشنايي، تكميل گرديده و مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.

وي پروژه چشمه‌اعلا دماوند را نيز از ديگر طرح‌هاي در حال اجرا برشمرد و افزود: اين پروژه از لحاظ گردشگري مهم بوده و منجر به اتصال مركز شهر به قسمت‌هاي شمالي و جاده هراز مي‌شود كه در مراحل پاياني قرار دارد.

شهردار دماوند با تأكيد بر بلاتكليفي چندين ساله منطقه مشاء خاطرنشان كرد: شهرداري دماوند با هزينه‌اي بالغ‌بر ۳۵ ميليارد ريال، اقدامات خوبي در اين منطقه انجام داده است؛ در حال حاضر، قسمتي از زيرسازي و روسازي در بافت قديمي آن به اتمام رسيده و مابقي آن نيز در حال اجراست كه اميدواريم تا قبل از شروع بارش، مورد بهره‌برداري قرار گيرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار