رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، محل تجمع راهپیمایی 13 آبان‌ماه را در مقابل اداره‌کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت: این مراسم رأس ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 01 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، عباس سروری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به‌مناسبت 13 آبان، اظهار داشت: 13 آبان یادآور رویدادهای مهم تبعید امام خمینی(ره) در سال 1343، کشتار دانش‌آموزان در سال 1357 مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 است.

سروری محوریت برگزاری راهپیمایی 13 آبان امسال را مبارزه با نفوذ استکبار جهانی عنوان کرد و ادامه داد: نفوذ در سطوح مختلف جامعه و حکومت از برنامه‌های آمریکا برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی است که تدابیر مقام معظم رهبری دشمنان را ناکام گذاشته است و همه ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه محل تجمع راهپیمایی 13 آبان‌ماه را در مقابل اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با سخنرانی عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: این مراسم رأس ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

وی اجرای سرود همگانی در راهپیمایی 13 آبان، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس، دایر شدن غرفه فرهنگی، سوزاندن آدمک‌های شیطانی استکبار، توزیع بسته‌های فرهنگی و برگزاری نشست‌های روشنگری را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان برشمرد.

سروری تأکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و ادامه راه امام راحل و شهیدان والامقام، پیروی از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری را موجب اقتدار روزافزون نظام اسلامی بیان کرد و گفت: ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ماه از یک‌ماه پیش متشکل از کمیته‌های دانش‌آموزی، بازار، دانشگاه، ارگان‌ها و اصناف برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی این روز در کرمانشاه تشکیل شده است.

سروری تداوم راه امام راحل و شهدای والامقام را موجب در امان ماندن از گزند دشمنان بیان کرد و متذکر شد: ایران اسلامی تنها کشوری که کاملاً در مقابل استکبار جهانی ایستاده و دست دخالت و چپاول آنان را از سرمایه‌ها و مقدرات کشور کوتاه کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار