عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‎وگو با تابناک تهران
تابناک تهران- عضو فراکسیون امید مجلس پیش بینی کرد که در جلسه رای اعتماد فردا وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان با رای بالایی وارد کابینه می شوند.
کد خبر: ۳۲۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 31 October 2016
محمد وحدتی، نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفت و گو با تابناک تهران گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی برنامه های ارایه شده از سوی آقایان صالحی امیری، سلطانی فر و دانش آشتیانی در نهایت این جمع بندی به طور کلی در میان اکثر نمایندگان مجلس حاصل شده است که گزینه های پیشنهادی دولت شایستگی تصدی وزارت را دارند.

او در ادامه درباره طرح اتهاماتی که متوجه برخی از این گزینه ها کرده و تلاش برخی مخالفان برای پیوند دادن این وزرا با حوادث پس از انتخابات سال 88 موسوم به فتنه گفت: استفاده ابزاری از این کلید واژه ها دیگر کاربرد ندارد و نمی توان از آن بهره برداری سیاسی برای از این میدان به در کردن رقیب استفاده کرد.

وحدتی افزود: از سوی دیگر وزرای پیشنهادی از سوی رییس جمهور هیچکدام‎شان اتهام نقش داشتن در حوادث سال 88 متوجه آنها نیست و نمی توان برچشب را به آنها زد.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: در ضمن وزارت اطلاعات نیز تاییده خود را در رابطه با این وزرای پیشنهادی اعلام کرده است و به هیچ وجه این ادعا که آنها در حوادث سال 88 نقش آفرینی داشته اند را مورد تایید قرار نداده است.

وحدتی با تاکید بر اینکه درجا زدن در تاریخ دردی از مردم و کشور را دوا نمی‎کند گفت: از آن ماجرا نزدیک به 7 سال گذشته است و نمی شود بر پایه آن حوادث مدیران کارآمد و شایسته را با این اتهام از میدان به در کنیم.

او با بیان اینکه چنین واژه هایی در مجلس نهم کارآمد بود نه در مجلس دهم گفت: مجلس دهم با مجلس قبلی متفاوت است و بعید به نظر می‎آید که اعضای خانه ملت تحت تاثیر مسائل حاشیه‎ای قرار گیرند و آن را در تصمیم‎گیری خود دخالت دهند.

وحدتی با اشاره به مناسب بودن فضای مجلس برای موفقیت وزرا پیشنهادی، ابراز کرد: دغدغه نمایندگان حل مشکلات مردم است بنابراین در بررسی صلاحیت وزرا راه عادلانه ای را برمی‎گزینند و پیش بینی می کنم که در جلسه رای اعتماد فردا وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان با رای بالایی وارد کابینه شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار