بدعت ناصواب شورا در معارفه‌ی یک طرفه
اوج اختلافات این اعضا با شهردار سابق در عدم دعوت از وی در مراسم تودیع است که تاریخ به خاطر سپرد تا با ان بدعت ناصوابی که این تیم یازده نفره تک‌محور بانی‌اش شده‌اند علامت سؤالی مقابل اصحاب رسانه و افکار عمومی قرار گیرد.
کد خبر: ۳۲۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 30 October 2016

تابناک ایلام ::یک سال حضور یزدان قبادیان در سمت شهردار ایلام با چالش‌ها ،فراز  و فرودها و ناملایمات و جوسازی‌هایی در برخی از موارد با هجمه‌ها، تهمت‌ها و توهین‌هایی همراه شد که فضای عمومی استان را به این نهاد خدمت‌گزار بدبین نمود.

 
از همان روزهای معارفه عده‌ای در حضور بنرهای متعدد سطح شهر این پدیده را انگشتر ابوموسی اشعری نمودند و تاخت و تاز کلید خورد.

سه بار استیضاح و سیل ویرانگر  دست به دست هم دادند تا قبادیان جوان از همکاران خود و سیل به یک اندازه آسیب ببیند.

شورای شهر علم مخالفت با پروژه‌های پیشنهادی شهردار به دست گرفتند و بدون اعتبار وی را به برزخ شهر ویران و سیل‌زده کشاندند.

شورای ترافیک در اولین روزهای حضور شهردار طرح ترافیک را اجرا نمودند و همین عامل بر نارضایتی اولیه مردم از اجرای این طرح افزود اما در ادامه این طرح با موفقیت نسبی به عنوان اولین طرح بدور از هیاهوهای غوغاسالارانه به ثمر نشست.

شهر گل‌کاری شده و آماده پذیرایی برای اربعین حسینی در آنی طعمه ال‌نینو شد و در چند ساعتی خاکش به توبره کشیده شد تا شهردار در آزمون سختی قرار گیرد.

گفت ۴۸ ساعته گذرهای اصلی شهر پاکسازی می‌شوند و در کمبود امکانات شهرداری و استان تمام ظرفیت‌های حتی خانوادگی را برای این کار بکار گرفت و به وعده‌اش عمل نمود اما عدم پاسخگویی به یکی از اعضای شورای شهر در حین سیل وی را وارد معرکه‌ی استیضاح نمود تا پازل سیل و استیضاح همزمان رخت از چهره استان را در نقاب گل و لای بکشند.

موضوع تهمت اختلاس به شهردار و انتشار آن در فضای مجازی بار دیگر از طرف پست‌پرستان شورا و شهرداری حربه دیگری بود که با رسوایی خود آنها در محاکم و شناسایی عوامل انتشار آن ، یکی دیگر از پله‌های زیر پای شهردار را از جای کند.

در همان زمان شنیده‌هایی مبنی بر دسیسه برخی از اطرافیان اعضای شورا برای بیرون راندن شهردار از میدان تلاش با هزینه‌های چند میلیونی برای تخریب چهره شهردار آغازیدن گرفت و علنا برخی با بی‌شرمی در این خاکستر دمیدند.

اما شهردار در هیچ محکمه‌ای محکوم نشد و نهضت آسفالت در شهر ایلام پیوست کارهای عمرانی و تعریضهای مدرس تاشهدا  گرفت تا بار ترافیک را از این محدوده توزیع کند.

اما تعریض افکار شورا همچنان یک سؤال بزرگ بود که همچنان در کوچه‌های بن بست شورا می خزید و بدون چراغ در شب رانندگی نمودند.

ساماندهی پارک ملت شهر ایلام که سالها پاتوق اراذل و منطقه‌ای برای مرگ معتادین بود به جایگاه اصلی خود برگشت تا این فضا اکنون با استقبال مردم ،یکی از کانونهای توجه خانواده‌ها باشد.

پارک پژوهش به عنوان یک‌مکان فرهنگی نیز یکی دیگر از اقداماتی بود که به زودی رونمایی خواهد شد.

مخالفتها با یزدان  بدون تصویب اعتبار  و اجازه نشست خبری و رسانه‌ای نمودن از جانب شوا و با دست خالی کار کردن شهردار جوان همچنان ادامه داشت و روز بروزو بر پرده‌دری و غوغا سالاری شورا افزوده شد.سکوت شهردار همچنان ادامه داشت تا اینکه پاداش‌های شهردار به شورای شهر و برخی از مسئولین استان به عنوان تیر نهایی مخالفین شلیک شود و این امر پس از جابجایی‌های شهردار ایلام قوت بیشتری گرفت تا یزدان طرح سؤال شود و در نهایت استعفا دهد و با رأی تمام اعضای شورای شهر برکنار شد.

معاملات پشت پرده اعضای شورا برای دستیابی به جایگاه ریاست و دیگر پستهای شورا با انتخاب‌های هیات رئیسه جدید بر ملا شد تا چهار عضو شورا که حامی یزدان بودند به راحتی اغفال شوند.

یکی از اعضای شورا با مطرح کردن این تفکر زشت و پلید که یزدان به دنبال منحل نمودن شوراست که یک ادعای کذایی برای قانع نمودن چهار عضو همراه سابق وی بود تخم کینه و نفاق پراکند.

دسیسه‌ها با معرفی گزینه‌های اعضای شورای شهر برای شهردار بیشترنمود پیدا کرد تا در نهایت باز  هم معاملات پشت پرده آنها برملا و  منفور افکار عمومی شوند.

این اعضا حتی رهنمودهای نماینده ولی فقیه در کنار گذاشتن اختلافات با شهرداری را نیز نادیده گرفتند تا همچنان این اعضای دور از شور و مشورت بر طبل پرده‌دری بکوبند.

قبادیان همچنان سکوت نموده و دلیل این امر را ایجاد فضای آرامش و همدلی در راستای حفظ منافع استان می‌داند اما این سکوت پس از ایام محرم خواهد  شکست و ما منتشر خواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امير احمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
خسارات سيل سال گذشته ايلام بخاطر عدم لايروبي و پاكسازي نكردن سيل بندهاي اطراف شهر بود و متاسفانه سيلاب ويرانگر وارد شهر شد و زندگي عده كثيري از شهروندان را به كام نابودي فرستاد و اين هم نتيجه حضور افراد غير كارشناس و نا آشنا به شهر و شهرسازي در اداره امور شهرداري بود.
اميدواريم امسال اين داستان تلخ تكرار نشود و از آن پيشگيري شود.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
انشاالله شورا تقاص کارهای خودشان را در انتخابات پیش رو که دارند پس خواهند داد قطعا مردم همه چیز را به یاد خواهند داشت و پاسخگو این رفتارهای به دور از انسانیت شورا خواهند بود منتظر آن روزها میمانیم
یارمحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
به مهندس منت محمدی از مدیران پر وسالم وپاک دست ومردم بخش شباب تبریک جانانه می گویم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار