معاون بنیاد مسکن استان کرمانشاه در گفتگو با مهر:
کرمانشاه- معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۶۰ هزار واحد روستایی در استان کرمانشاه وجود دارد که نیاز به مقام سازی دارند.
کد خبر: ۳۲۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 30 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،افشین انتظاری با اشاره به اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از مقاوم سازی ۴۰ هزار واحد در استان تا کنون خبر داد.

وی افرود: در راستای مقاوم سازی این واحدهای مسکونی، تسهیلاتی به روستاییان اعطا می شود و در قالب آن تعداد واحدهای روستایی مذکور در استان مقاوم سازی شده اند.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه میزان این تسهیلات را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد در اختیار روستاییان استان قرار می گیرد و بهره ای نیز بابت آن اخذ نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ۴۰ هزار واحد مسکونی در استان، چیزی حدود ۳۳ درصد واحدهای روستایی بالای ۲۰ خانوار استان کرمانشاه را شامل می شود و سعی ما این است که تا افق ۱۴۰۵ حدود ۷۰ درصد باقیمانده نیز مقاوم سازی شوند.

انتظاری از وجود ۱۴۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۱۲۷ هزار واحد مربوط به روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.

وی افزود: هم اکنون ۶۰ هزار واحد روستایی در استان وجود دارد که نیاز به مقام سازی دارند و همانگونه که ذکر شد، در برنامه ما این است که تا ۱۰ سال آینده حدود ۷۰ درصد واحدهای روستایی استان مقاوم سازی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار