نماینده مردم کرمانشاه در مجلس مطرح کرد
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری دغدغه‌های ورزشکاران کرمانشاهی و توسعه فعالیت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: افزایش قدرت جسمانی منجر به شکل‌گیری منش و اخلاق پهلوانی در ورزشکاران می‌شود.
کد خبر: ۳۲۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 30 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،سیدقاسم جاسمی اظهار داشت: کرمانشاه از دیرباز جزو استان‌های برتر و پیشرو در پرورش استعدادهای درخشان در عرصه ورزشی است که توانسته ورزشکاران خوبی را به جامعه معرفی کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:‌ در عرصه‌های ملی و جهانی همواره قهرمانان خوبی از فرزندان این دیار تحویل جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با تأکید بر لزوم اهمیت به ورزش و ورزشکاران در استان بیان کرد: در حال‌ حاضر ورزشکاران خوبی در کرمانشاه فعالیت دارند که در رشته‌های گوناگون ورزشی افتخار‌آفرینی می‌کنند و مدال‌های ارزشمندی را برای این دیار غیور به ارمغان می‌آورند.

جاسمی با یادآوری فواید سودمند ورزش در روح و جسم آدمی برای آمادگی بیشتر در فعالیت‌های جامعه، افزود: ورزش موجب کاهش آسیب اجتماعی می‌شود و سلامت انسان را تضمین می‌کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با انجام فعالیت‌های ورزشی در حقیقت عقل و تهذیب هم در درون افراد رشد پیدا می‌کند و از طرفی دیگر افزایش قدرت جسمانی منجر به شکل‌گیری منش و اخلاق پهلوانی در ورزشکاران می‌شود.

جاسمی با اشاره به کمبودهای موجود در زمینه تجهیزات و امکانات ورزشی در استان کرمانشاه،‌ اظهار داشت: به‌عنوان نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با جدیت کمبود امکانات و بودجه‌های ورزشی را پیگیری می‌کنم تا توسعه فعالیت‌های ورزشی در این دیار غیور و پهلوان‌پرور تقویت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار