جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب، لازمه مقابله با ترفندها و دسایس سازمان یافته دشمنان را حفظ اتحاد و انسجام ملی و داشتن بصیرت سیاسی عنوان کرد.
کد خبر: ۳۱۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 27 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سرهنگ مجتبی کاکایی روز پنجشنبه با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای سرپل ذهاب گفت: غرب به هیچ وجه از دشمنی با نظام اسلامی دست بر نخواهد داشت و اکنون در جبهه فرهنگی و اقتصادی قصد ضربه زدن به نظام را دارد.
وی بیان کرد: برای مقابله با دسایس سازمان یافته دشمنان باید در جهت بسط و گسترش فرهنگ اسلامی و توسعه علمی و اقتصادی کشور اهتمام بیشتری صورت گیرد.
وی خطاب به داشن آموزان شرکت کننده در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای سرپل ذهاب، بر لزوم الگوبرداری قشر جوان جامعه از سیره و منش شهید فهمیده تاکید کرد و اظهار داشت: شهید فهمیده درس بسیار بزرگی به تمام آزادیخواهان جهان داد و با وجود سن کم، کاری بسیار بزرگ در تاریخ جتگ تحمیلی از خود به یادگار گذاشت.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با بیان این که شهدا آبروی نظام اسلامی اند، گفت: شهدا با گذشتن از جان و مال خود، عزت و سرافرازی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
سرهنگ کاکایی گفت: رزمندگان اسلام در هست سال دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ عاشورا در دفاع از کیان اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.
وی افزود: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه، به کابوسی بزرگ برای دشمنان نظام اسلامی تبدیل شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار