فرماندار گیلانغرب از اختصاص 75 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 18 طرح بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 27 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، کرم محمدی روز پنجشنبه در کارگروه بهداشت و تامین اجتماعی گیلانغرب، افزود: این طرح ها شامل ایجاد مرکز آموزش بهورزی، مرکز جامع سلامت شهری، مرکز آموزش پی اچ سی، دو پایگاه سلامت روستایی، چهارخانه بهداشت روستایی و هفت پانسیون پزشکان است که در روزهای آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب نیز در ادامه این جلسه در سخنانی از معدوم سازی یک تن مواد غذایی و آشامیدنی فاسد و تاریخ مصرف شده در یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
بهمن پوریاور اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع بیش از سه و نیم تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در گیلانغرب معدوم سازی شد.
وی اظهارکرد: در نیمه اول امسال، 2 هزار و 530 مورد بازدید از مکان های عرضه مواد غذایی و بهداشتی گیلانغرب صورت گرفته که در این مدت 26 مکان صنفی و نانوایی به علت تخلف های بهداشتی پلمپ شدند و 42 قلیان نیز از اماکن عمومی سطح شهر کشف و معدوم سازی شده است.
مشکلات بهداشتی بازارچه سومار، وضعیت بهداشت محیط مدارس، مشکلات فاضلاب شهر سرمست، مشکلات زیست محیطی و ضرورت ایجاد کانال انحرافی و خط انتقال روان آب های سطحی روستایی حاشیه سد سراب از جمله مواردی بود که در این جلسه برای رفع آنها چاره اندیشی و تصمیم گیری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار