هدف از ایجاد و طراحی این سامانه ثبت اطلاعات دقیق مربیان و داوران ورزشی در رشته های مختلف از جمله هیات انجمن های ورزشی و همچنین جلوگیری از فعالیت ورزشی افراد سودجو با استفاده از مدارک جعلی و ساختگی است.
کد خبر: ۳۱۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 27 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ارسلان چولکی  ایرنا اظهار کرد: نبود یک بانک اطلاعاتی جامع برای مربیان، داوران و ورزشکاران به منظور ساماندهی آنها یک خلا و شکاف بود که اکنون با همت و همکاری مرکز فناوری اطلاعات وزارت ورزش و جوانان این خلا در حال پرشدن است.

وی با بیان اینکه تا قبل از ایجاد این سامانه افراد زیادی دارای مدرک مربیگری و داوری بودند، افزود: اطلاعات و آمار دقیق و جامعی درباره داوران و مربیان در اختیار نیست لذا با طراحی این سامانه و ثبت نام جامعه هدف، دسترسی به اطلاعات آنان و تعدادشان میسر می شود.

وی تاکید کرد: مربیان و داوران از اول آبان ماه جاری می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت نام در سامانه سرمایه انسانی ورزش کشور اقدام کنند تا ضمن تکفیک و جداسازی داوران و مربیان فعال از غیرفعال زمینه ارائه خدمات الکترونیکی بهتر به آنها فراهم شود.

وی گفت: ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت موجب راست آزمایی و تطبیق مدارک شناسایی فرد متقاضی با مدارک داوری یا مربیگری و کاهش خطای ثبت اطلاعات در سامانه شده و همچنین برای افراد جدید الورود به دنیای مربیگری و داوری امکان ارزشیابی مدارک فراهم خواهد شد.

چولکی اضافه کرد: متقاضیان ثبت نام در این سامانه با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه، کارت نظام وظیفه (جهت آقایان)، گواهی آخرین مدرک تحصیلی، اصل گواهی مربیگری و داوری در این سامانه اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه هزینه ثبت اطلاعات عمومی 40 هزار ریال و ثبت اطلاعات تخصصی ٢٥ هزار ریال است، یادآور شد: پس از ثبت نام نهایی یک کد راهبری توسط سامانه در اختیار مربیان و داوران قرار می گیرد که از طریق این کد افراد ثبت نام شده خدمات بهتر و بیشتری را دریافت می کنند.

وی اظهار کرد: در استان ایلام 2 دفتر پیشخوان دولتی در شهرستان های ایلام و دره شهر کار ثبت نام ورزشکاران را انجام می دهند و البته مربیان و داروان هر رشته ورزشی اطلاعات بیشتر را از هیات های ورزشی جویا شوند و یا به نشانی http://news.msy.gov.ir/sis_announcements/1589511-.html مراجعه کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار