ورمرزیار:
تایناک تهران- پیشکسوت باشگاه استقلال تهران و کاپیتان سابق این تیم درباره صعود تیم ملی جوانان ایران به جام جهانی گفت: امیر حسین پیروانی و شاگردانش از پس کار بزرگی بر آمدند و ما را پس از شانزده سال به جام جهانی رساندند، این تیم شایستگی قهرمانی در آسیا را هم دارد. او در ادامه به تعریف و تمجید از بازیکن استقلالی تیم جوانان پرداخت و اشاره ای هم به اظهارات فرشاد پیوس مبنی بر قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال کرد.
کد خبر: ۳۱۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 26 October 2016
کاپیتان پیشین استقلال گفت:استقلال به جمع مدعیان بازمی‌گردد. 
صادق ورمزیار درباره صعود تیم جوانان به جام جهانی اظهار کرد: صعود تیم ملی فوتبال جوانان به جام جهانی و نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا، کار بزرگی بود که امیرحسین پیروانی و شاگردانش به خوبی ازپس آن برآمدند. حالا پس از 16 سال جوانان ما جهانی می‌شوند و باید این موفقیت بزرگ را به تک تک آن‌ها و به جامعه فوتبال تبریک بگوییم. 
وی درباره شروع نه چندان مطمئن تیم ایران و 2 تساوی پیاپی این تیم در مرحله گروه و برد خفیف برابر یمن، توضیح داد: این موضوع را قبول دارم اما علتش واضح است. جوانان ما دیدارهای تدارکاتی مناسبی نداشتند و باید به مرحله گروهی به چشم بازی‌های تدارکاتی بچه‌ها نگاه کنیم. آن‌ها نتیجه خوبی هم گرفتند و از گروهی سخت، با حضور ژاپن مدعی و قطر مدافع عنوان قهرمانی به مرحله حذفی رفتند و با شکست ازبکستان و جهانی شدن، شاهکار کردند. برای آن‌ها در دیدار نیمه‌نهایی برابر عربستان سعودی هم آرزوی موفقیت می‌کنم. بچه‌های ما شایستگی قهرمانی آسیا را هم دارند. 
مدافع چپ دهه‌های 60 و 70 استقلال درباره امید نورافکن، بازیکن استقلالی تیم ملی جوانان تصریح کرد: به یقین امید سرمایه استقلال و فوتبال ایران است. او سال گذشته با سن کمی که داشت در ترکیب اصلی استقلال حضور ‌یافت. همین موضوع انگیزه و اعتماد به نفس امید را دوچندان کرد. معتقدم نورافکن آینده درخشانی دارد و به زودی از او بیشتر خواهید شنید. 
وی درباره وضعیت تیم استقلال در لیگ برتر گفت: ابتدای فصل با توجه به تغییراتی که استقلال در بازیکنان و کادر فنی خود داشت و بیش از 60 درصد تیم دستخوش تغییر و تحول شدند، طبیعی بود نتایج چندان خوبی نگیریم. در چنین وضعیتی استقلال از 2 جنبه نیاز به هماهنگی داشت. نخست هماهنگی بازیکنان با یکدیگر و دوم درک متقابل بازیکنان و کادر فنی. پس از گذشت چند هفته و ناکامی استقلال در هفته‌های نخست، تیم رفته رفته به هارمونی لازم دست یافت. نتیجه این شد که آبی‌های پایتخت حالا در خانه و خارج از خانه فقط برای 3 امتیاز می‌جنگند و این بلوغ استقلال را نشان می‌دهد. تردید نکنید که استقلال به جمع مدعیان بازمی‌گردد. 
ورمزیار درباره اظهارات فرشاد پیوس که پرسپولیس را 4 هفته به پایان لیگ قهرمان دانسته بود، اظهار کرد: فرشاد هم بازی من در تیم ملی و بالاتر از آن دوست قدیمی و بسیار خوب من است. برای عقیده‌اش احترام قائلم اما به نظر من فوتبال حرفه‌ای و تفکر حرفه‌ای چنین چیزی را رد می‌کند و با احترام دوباره به فرشاد عزیز کارشناسان خبره فوتبال هم با این نظر موافق نیستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار