مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت: هم اکنون 12 هزار و 390 دانش آموز نیازمند در استان تحت حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد قرار دارند.
کد خبر: ۳۱۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 25 October 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه حسین خدرویسی اظهار کرد: امسال بیش از هفت میلیارد و 259 میلیون ریال کمک هزینه خرید پوشاک و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت در استان کرمانشاه پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه کمک هزینه های تحصیلی دانش آموزان از منابع گوناگونی تامین می شود، افزود: این کمک هزینه ها از محل های همچون صدقات، منابع داخلی امداد، درآمدهای حاصله از جشن عاطفه ها و کمک های حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین تامین می شود.
خدرویسی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری پوشاک و لوازم التحریر بیش از پنج هزار و 500 دانش آموز مددجو در استان از محل صدقات مردمی و درآمد جشن عاطفه ها تامین شده خاطرنشان کرد: بیش از سه میلیون و 758 میلیون ریال اعتبار از محل صدقات و درآمد جشن عاطفه های امسال به تحصیل و تامین پوشاک و لوازم التحریر دانش آموزی در سال تحصیلی جدید تخصیص داده شده است.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه اظهار کرد: هزینه های تحصیل یک هزار و 20 دانش آموز یتیم و مشمول طرح محسنین نیز با کمک یک میلیارد و 64 میلیون ریالی حامیان نیکو کار تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: امسال همچنین پنج هزار و 832 دانش آموز بی بضاعت استان با اعتبار دو میلیارد و 437 میلیون ریالی تامین شده از منابع داخلی امداد راهی گلستان علم و ادب شده اند.
به گفته خدرویسی سرانه کمک هزینه پرداختی برای خرید پوشاک و لوازم التحریر به هر دانش آموز مددجو در مقطع ابتدای 300 هزار ریال و در مقطع متوسطه اول و دوم 500هزار ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار