کد خبر: ۳۱۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 21 October 2016


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از جریمه ۴۲۲ میلیون تومانی برای فروش غیرقانونی سیمان در این استان خبر داد.

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با تسنیم در کرج، با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در حوزه عاملین توزیع سیمان در استان البرز،‌ اظهار داشت: یکی از مصالح فروشان همسر و دختر خود را به عنوان عاملین توزیع سیمان در استان معرفی کرده و به نام آن‌ها سهمیه سیمان استان را جذب کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه بعد از تحقیقات مشخص شد که این فرد سیمان‌ها را در بازار آزاد به فروش می‌رساند، افزود: با حکم محکومیت در این باره صادر شده که در یکی از پرونده‌ها متهم به پرداخت 238 میلیون تومان و در پرونده دیگری به 184 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

وی با اشاره به تلاش برای جمع آوری فروش البسه سیار تاناکورا در کرج، اظهار داشت: برخی از فروشندگان این البسه در جاده چالوس، عظیمه و گوهردشت در محدوده فلکه اول و دوم بساط می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه طرح جمع‌آوری فروشنده‌های سیار تاناکورایی در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد، افزود:فروش این البسه از لحاظ بهداشتی می تواند دارای خطراتی برای شهروندان بوده و بعد از برخورد با واحدهای تاناکورایی ثابت در شهر کرج با این واحدهای سیار نیز برخورد لازم انجام می‌شود.

مختاری با اشاره به آغاز طرح جمع آوری البسه تاناکورایی طی دو روز گذشته در کرج، گفت: در سال گذشته یک میلیارد تومان البسه تاناکورایی در این طرح جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با اجرای این طرح، به طور تقریبی پاکسازی صورت گرفته بود،‌ افزود: 2 نفر از متصدیان دارای سابقه در زمینه فرذوش لباس تاناکورا به سبب سود بالای این فعالیت دوباره شروع به کار کرده‌اند.

مختاری با اشاره به بازرسی مشترک اماکن، مبازره با کالای قاچاق نیروی انتظامی و بازرسی اصناف، ادامه داد: 2 دستگاه ماشین سنگین و 2 دستگاه خودروی باری سبک البسه از سطح واحدهای صنفی جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه مردم گزارش 9 مکان را به تعزیرات داده بودند، بیان کرد: یک مکان فروش البسه تاناکورا کار خود را تغییر و مکانی دیگر نیز جمع‌آوری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار