آیت‌الله علما در دیدار قهرمانان مدال‌آور المپیک و پارالمپیک کرمانشاه:
امام جمعه کرمانشاه ورزش را از مهمترین مولفه‌های توسعه کشور دانست و گفت: ایجاد انحراف در افکار نسل جوان هدف اصلی دشمنان است که با استفاده از دسیسه‌های شوم به‌دنبال رسیدن به این هدف هستند.
کد خبر: ۳۱۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 18 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در دیدار با قهرمان‌ مدال‌آور المپیک، پارالمپیک، مدیران و مسؤولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه سرزمین پهلوان‌خیزی است که مقام معظم رهبری در تشریف‌فرمایی خود به این استان به این موضوع اشاره فرمودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خطاب به مسؤولان، گفت: هر مسؤول برحسب کاری که دارد باید وظایفی را انجام دهد که در اینجا اداره ورزش و جوانان در انجام وظیفه باید جوانان را حفظ کند.

علما با بیان اینکه دشمنان افکار و اعتقادات جوانان ایرانی را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: ایجاد انحراف در افکار نسل جوان هدف اصلی دشمنان است که با استفاده از دسیسه‌های شوم به‌دنبال رسیدن به این هدف هستند.

امام جمعه کرمانشاه ورزش را از مهمترین مولفه‌های توسعه کشور دانست و ادامه داد: ورزش در یک جامعه جزو مؤلفه‌های قدرت آن جامعه محسوب می‌شود، همه جای ایران جوانان بسیار خوبی دارد که برای حفظ و مراقبت از آن‌ها باید فضای جامعه را پویا و با شور و نشاط حفظ کنیم.

وی به حمایت از جوانان استان تأکید کرد و افزود: باید برای تشویق جوانان استان برنامه‌ریزی کرد و ورزش را در نقاط حاشیه شهر ترویج و مورد توجه قرار داد.

علما به استفاده از فضاهای لازم در مساجد و هیأت‌ها‌ی مذهبی با توجه به ورزش جوانان اشاره و بیان کرد: مساجد و هیأ‌ت‌های مذهبی استان که مکان و فضای لازم برای ورزش دارند، این فضا‌ها را برای انجام فعالیت‌های ورزش در اختیار جوانان قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مسؤولیت‌ها را فرصتی برای خدمت عنوان کرد و گفت: باید خدمت مسؤولان اثرگذار باشد تا جامعه به سمت پیشرفت و پویایی حرکت کند.

علما در پایان از قهرمانان و مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک به‌خاطر زحمات فراوان برای افتخارآفرینی در عرصه‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، در این دیدار با حضور سید‌قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، سالار احمدزاده و سیدحجت‌الله موسوی‌اجاق عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه، مدیران و مسؤولان اداره‌کل ورزش جوانان از قهرمانان و مدال‌آورن استان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و تشکر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار