فرماندار دالاهو گفت: در سال جاری در تامین اعتبارات پروژه های مصوب ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه برای این شهرستان 42 میلیارد و 400 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۱۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 18 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مراد علی تاتار در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دالاهو که با حضور مسعود دانشور کارشناس معین سازمان مدیریت برنامه ریزی استان در سالن جلسات فرماندار برگزار شد افزود: کمیته برنامه ریزی یکی از مهمترین جلسات شهرستان است چرا که علاوه بر طرح موضوعات، تخصیص اعتبارات و بودجه برنامه های اجرایی شهرستان در حوزه های مختلف به بحث و تبادل نظر گذشته می شود.
او با اشاره به اینکه پروژه های کمیته برنامه ریزی استانی با هماهنگی حوزه مدیریت برنامه ریزی استان با کارشناسان دستگاه های اجرایی مشخص و به شهرستان ابلاغ می گردد گفت: مدیران دستگاه ها باید با پیگیری و تلاش مضاعف نسبت به مبادله موافقتنامه و جذب اعتبارات تخصیصی اقدام کنند.
تاتار با تاکید بر خدمت رسانی به مردم افزود: رسیدگی به امور مردم، محرومان و کمک به عمران آبادانی شهرستان از الطاف بزرگ خداوند متعال به مسوولان است که باید به بهترین نحو ممکن در ادای این وظیفه تلاش و کوشش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار