کد خبر: ۳۱۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 17 October 2016


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی در این استان برگزار می شود.

محمود مروج روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره قصه گویی کانون با سه موضوع آزاد، سبک زندگی ایرانی اسلامی و رضوی تعیین شده است.

وی اظهار داشت: جشنواره در 6 بخش مربیان فرهنگی، هنری، ادبی، فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آزاد شامل معلمان، دانشجویان، مربیان کودک، اولیای تربیتی و...، پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها، نوجوانان 14 تا 17 ساله، قصه گویان بین المللی و مقاله نویسی با موضوع قصه گویی برگزار می شود.

وی به بیان دیگر شرایط شرکت کنندگان در این جشنواره پرداخت و گفت: همچنین علاقه مندان به قصه گویی از سایر کشورها در بخش خارجی جشنواره می توانند شرکت کنند.

مروج بیان داشت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره بایستی در یکی از تاریخ های ذیل به یکی از کانون های ذکر شده برای شرکت در جشنواره حضور یابند.

- چهارشنبه 28 مهر ماه مرکز شماره سه کرج واقع دردهقان ویلای دوم

- پنجشنبه 29 مهر مرکز شماره یک واقع در شاه عباسی

- شنبه اول آبان مرکز شماره دو کرج واقع در شاهین ویلا

- دوشنبه سوم آبان ماه مرکز شماره چهار در حصارک بالا

- سه شنبه چهار آبان مرکز هشتگرد

- چهارشنبه پنج آبان مرکز مجتمع

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز با بیان اینکه تمام مراکز از ساعت 9 تا 15 بعد از ظهر آماده ی حضور قصه گویان هستند، افزود: تهیه ی یک فیلم از قصه گویی با حداکثر زمان 20 دقیقه و تحویل آن تا ساعت 14روز 5 آبان به واحد کارشناسی فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز ضروری است.

وی اضافه کرد: همچنین مرحله نهایی این جشنواره در استان با حضور برگزیدگان مرحله ی اول در روزهای 10 و 11 آبان 95 برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار