فرماندار روانسر با تاکید بر اینکه تمام معابر شهرستان روانسر برای تردد معلولان باید مناسب سازی شود گفت: مرحله دوم مناسب سازی معابر شهر روانسر اکنون با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.
کد خبر: ۳۱۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 17 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،حسین ویسمرادی روز دوشنبه در جلسه مناسب سازی معابر و رفع موانع شهری شهرستان روانسر با تاکید بر اینکه مناسب سازی باید در تمام شهرستان به صورت تخصصی انجام پذیرد افزود: همسطح سازی معابر شهری و نصب علایم و تابلوهای راهنما برای سهولت و ایمن سازی تردد معلولان از سوی شهرداری ضروری است.
او گفت: در مرحله دوم مناسب سازی معابر شهری که از اوایل خرداد امسال شروع شده در معابر حدفاصل میدان معلم تا میدان اورامان و انتهای بلوار معلم (پایین دست مسجد ویس القرنی و شبکه بهداشت و درمان) عملیات مناسب سازی و موزائیک فرش ویژه معلولان انجام شده است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح نیز کار مناسب سازی و موزائیک فرش ویژه معلولان در خیابان مطهری، بلوار معلم، سراب روانسر، بوستان شاهد و بوستان های ورودی شهر صورت گرفته است.
فرماندار روانسر با اعلام اینکه اقدامات خوبی در روانسر صورت گرفته و نیاز است تا کاستی ها و کمبودهایی که باقی مانده مرتفع شود، گفت: شهرداری روانسر در این راستا فعالیت های مثبتی داشته و نیاز است تلاش جدی تری صورت بگیرد.
ویسمرادی همچنین تاکید کرد در اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر و ساخت و ساز در ادارات و اماکن عمومی، شهرداری ایجاد مسیرهای مناسب را در دستور کار قرار دهد.
رییس اداره بهزیستی روانسر نیز در این جلسه گفت: جلسات کارگروه مناسب سازی معابر شهری به طور منظم برگزار و مصوبات آن هم پیگیری خواهد شد.
مولود مظفری افزود: در ادامه مرحله دوم مناسب سازی معابر شهری در نظر داریم مسیر میدان معلم تا پلیس راه روانسر را اجرا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار