کد خبر: ۳۱۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 16 October 2016
جلسه شورا برخلاف هفته های پیشین به دلیل عدم آماده سازی تالار جلسات شورای شهر در دفتر شهردار و درغیاب چمنی و دبیری برگزار گردید.جلسه شورا برخلاف هفته های پیشین به دلیل عدم آماده سازی تالار جلسات شورای شهر در دفتر شهردار و درغیاب چمنی و دبیری برگزار گردید. 
 
به گزارش تابناک تبریز، ششگلانی که ریاست جلسه را برعهده داشت باعرض تسلیت شهادت سالار شهیدان، و گرامیداشت روزجهانی نابینایی  گفت،باید به فکر حل مشکل نابینایان بود و برای مناسب سازی محیط شهری برای رفت و آمد این عزیزان بیشتر از پیش تلاش کنیم.
 
این عضو هیئت رئیسه شورا خاطرنشان کرد:باتوجه به فرامین رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاوتی و اقدام وعمل باید فعالیت های شورا درمسیری قرار داده شود تا این مهم محقق شود.

درنطق پیش ازدستور این هفته شورا جعفر مدبر دیگر عضوهیئت رئیسه باعرض تسلیت  ایام سوگواری سید الشهدا،تشکر ویژه ای ازدست اندرکاران شهرداری کرد که شهر را با نصب  بنرهای حسینی میزبان خوبی برای محرم کرده بودند.
 
گلایه های تند.

جعفرمدبر در ادامه با انتقاد از ایجاد اختلاف در بین اعضای شورا اذعان داشت:نباید به اختلافات شورایی دامن زده شود واین به نفع هیچ یک از اعضای شورا نیست.وی ادامه داد،قرارنیست هیچ معجزه ای به وجودبیاید و ظرفیت واستعداد های شورا نمیتواندبیش از کارکردهای شورای چهارم باشد.
 
عضو هیئت رئیسه شورا با گلایمندی ادامه داد :با ابروی افراد بازی نکنیم وسعی نشود درمورد اعضا قضاوتهای نا درستی شود از تهمت و افتراء دوری کنیم چرا که باید در روز قیامت در درگاهخ الهی جوابگو باشیم.
مدبر با بیان اینکه عملکرد شورای چهارم بسیار خوب است، گفت: بیش از 50 درصد مردم از عملکرد شورا رضایت داشته و معتقدند تبریز در طول سه سال گذشته متحول شده است 

وی درادامه افزود،مهمترین وظیفه سال آخرشورا بودجه بندی سال 96است.این عضو شورا پیگیری حقوق مردم وپیمانکاران را درنظام اسلامی واجب دانست وگفت جریان همسان سازی کارگری قبل ازبودجه بندی باید حل شود.
 
زیرگذرهای استخری.

جعفر مدبر درپایان سخنان خود اذعان داشت،درفصل پیش روشهرداری باید امادگی داشته باشد تا در بارندگی مشکلات زیرگذرهای استخری روبرو نشویم. وی درخصوص فعالیت های انتخاباتی برخی مدیران شهردای به صادق نجفی هشدار داد وافزود نباید به چنین افرادی اجازه داده شود که از قدرت مدیریتی خود سوء استفاده کنند.
 

شایان ذکر است که علی شیاری دیگر سخنران پیش از دستور این جلسه بود که به خاطر برگزاری جلسه در سالن دیگر سخنرانی نکرد و گفت: به محض آماده سازی سالن اصلی شورا، سخنرانی خواهم کرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار