نماینده مردم کرمانشاه در مجلس :
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب مدیران استانی بر اساس سلیقه‌های سیاسی و رابطه بازی انجام می‌شود گفت: انتصابات در استان بیشتر براساس همفکری و همراهی با مدیران دولتی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۱۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 15 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،عبدالرضا مصری با انتقاد از عدم وجود بانک اطلاعاتی دقیق در استان کرمانشاه برای انتخاب و شناسایی مدیران شایسته اظهار داشت: اینکه انتخاب مدیران استانی بر اساس سلیقه‌های سیاسی و رابطه بازی انجام می شود به این معنا نیست که در استان کرمانشاه مدیران توانمند وجود ندارد، بلکه به این معنا است که انتصابات در استان بیشتر براساس همفکری و همراهی با مدیران دولتی انجام می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی آزمون روانشناسی شخصیتی مدیران استانی را یکی از ضروری‌ترین موارد در گزینش مدیران دانست و اظهار کرد: باید به این مسئله توجه اساسی کرد که مسئول و مدیر مورد انتخاب، ظرفیت، قدرت بیان و تخصص لازم را برای امر مدیریت دارا باشد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در استان کرمانشاه زمانی که یک دولت یا جناح سیاسی روی کار می‌آید تنها افراد همسو‌ و هم فکر با جناح خود را در مدیریت مناصب استانی به کار می‌گیرد، افزود: در مدیریت پیشرفته جهان زمانی که دولت جدیدی در کشوری روی کار می‌آید، مدیران میانی و‌ پایین جامعه هیچ گاه تغییر نمی‌کنند و تنها وزرا، فرمانداران ایالتی یا همان استانداران تغییر پیدا می‌کنند.

مصری با بیان اینکه در این کشورهای پیشرفته دولتمردان همواره از تجارب مدیریتی و توان مدیران استانی دولتهای گذشته خود نهایت استفاده را می برند، عنوان کرد: این دولتمردان بر این باور هستند که مدیران دول گذشته نسبت به حوزه‌های مدیریتی خود اشراف و اطلاع کافی را دارند.

وی افزود: اما متأسفانه در کشور ایران زمانی که دولت جدیدی بر سر کار می‌آید، تغییرات حتی در سطح تغییر آبدارچی ادارات نیز مشاهده می‌شود زیرا معیار انتخاب، تنها بر اساس سلیقه شخصی دولتمردان و مدیران عالی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار