سعید رحمانی فضلی :
در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران وفایش آموزش رسمی قرآن پایه اول ابتدایی (آبشار ) در مدارس شیروان کلید خورد .
کد خبر: ۳۰۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 09 October 2016
مدیر آموزش و پرورش شیروان در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی در آیین آغاز آموزش رسمی قرآن مدرسه ابتدایی دخترانه ضحی هدف از قرآن آموزی از پایه اول را تقویت ایمان و اعتقاد به این کتاب آسمانی و تمسک به تعالیم آن و همچنین تعمیق، معرفت و تعمیم فهم و درک آن عنوان کرد.
سعید رحمانی فضلی گفت: توجه جدی به اصل جدایی ناپذیر قرآن و اهل بیت (ع) در تمامی فعالیت ها و در زندگی فردی و اجتماعی موجب قرآن آموزی از پایه اول ابتدایی می شود.
وی با بیان اینکه راه سعادت دانش آموزان تنها کسب علم و دانش است و معلمان باید علم و دانش را با محوریت قرآن و اسلام به دانش آموزان ارائه دهند، اظهار کرد: معلمی می تواند دانش آموزان را بخوبی تربیت کند که در درجه اول خودش تربیت قرآنی شده باشد
در این مراسم معنوی که با استقبال دانش آموزان پایه اول همراه بود پس از اجرای برنامه حاملان قرآن ، دکلمه خوانی ، شعر خوانی ،هم خوانی آیاتی از کلام الله مجید و اهدای جوایز به دانش آموزان و گرفتن عکس یادگاری در فضایی تاثیر گرفته از باور های دینی کتاب قرآن پایه اول ابتدایی به دانش آموزان اهدا گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار