فرماندار اردبیل خبرداد:
فرماندار اردبیل از اجرای 37 پروژه آبرسانی در شهرستان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 04 May 2015

 به گزارش ایرنا، جواد زنجانی در بازدید از پروژه های آبرسانی به روستاهای اردبیل گفت: 37 پروژه آبرسانی با پوشش دادن 45 روستا با اعتبار 80 میلیارد ریال در سطح شهرستان در حال اجراست که از این پروژه ها 20 پروژه آبرسانی آماده افتتاح در هفته دولت است و بقیه نیز در طول سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی به 4 روستای قره تپه ، جناقرد ـ چهل گز و جمادی افزود: این پروژه یکی از مهمترین پروژه های آبرسانی روستایی می باشد که با اعتبار 20 میلیارد ریال در حال انجام و در مرحله پایانی می باشد که با 26 کیلومتر مسیر عبور لوله های آب از منطقه کوهستانی جهت استفاده مردم آماده می شود.

وی همکاری مردم در پیشبرد این پروژه آبرسانی را خوب ارزیابی کرد و گفت: به طوری که در برخی مناطق صعب العبور حدود 100 نفر از روستائیان چندین روز در این پروژه کمک کردند و حدود دو کیلومتر را خود اهـالی لوله گذاری کردند.

زنجانی اعتبارات اختصاص یافته به بخش آب روستایی را در سال 93 بی نظیر دانست و افزود: امیدواریم با انجام و اتمام این پروژه ها مشکل کمبود آب در روستاهای شهرستان کم شود .

فرماندار همچنین بر لزوم صرفه جویی و تغییر الگوی مصرف آب شرب و آب زارعی تأکید و بیان کرد: به لحاظ کمبود آب و جلوگیری از هدر رفت آن باید الگوهای کشت و نحوه مصرف آب در زراعت و استفاده از الگوهای نوین مورد توجه قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار